  • 41. Data: 2012-03-13 13:55:51
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Tak, masz rację - sprawiedliwość może zapanować tylko w ultraliberalnym
    raju
    > czyli w...dyktaturze.
    > Dyktatura jest bowiem jedyną realną alternatywą dla demokracji.
    > Tak, domyślamy się że wybierasz się do mlekiem i miodem płynącego Singapuru
    > gdzie panuje bogactwo, całkowita wolność, ekstremalnie niskie podatki i
    > powszechne szczęście zamieszkujących ten kraj ludzi.

    Tak, to idealny kraj. Rządzi liberalna junta wojskowa. Bardzo chciałbym
    aby tak samo było w Polsce. Nie cierpię socjalizmu i demokracji ...
    i na pewno Ty tego nie zmienisz.

    > Już tam czekają na Ciebie z ofertą świetnie płatnej pracy, willą i
    najnowszym
    > modelem mercedesa :-)

    Zabrzmiało to niedorzecznie (nawet w konwencji żartu), bo przecież ja tu
    nigdy i nigdzie nie napisałem, że czegokolwiek od kogoś oczekuję.

    pozdr.
    sys29

  • 42. Data: 2012-03-13 14:02:29
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co Wy chcecie mi powiedzieć? Że pochodzę od małpy?

    Gorzej totus, o wiele gorzej. Masz około 40% genów wspólnych z ... bananem.
    I nie gniewaj się, ale właśnie wpierdalam Twojego przodka.

    pozdr.
    sys29

  • 43. Data: 2012-03-13 14:05:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    >>

    > Zabrzmiało to niedorzecznie (nawet w konwencji żartu), bo przecież ja tu
    > nigdy i nigdzie nie napisałem, że czegokolwiek od kogoś oczekuję.

    Ty nie oczekujesz ale on tak. Jak wyjedziesz to wyjadą Twoje podatki z Tobą.
    Kij z Tobą, ale te podatki mógłbyś mu przysyłać i manie też. Twoje plany
    bardzo mnie denerwują. Muszę Cie jakoś zniechęcić. W Singapurze za plucie na
    chodnik i śmiecenie w miejscach publicznych wymierzane są gigantyczne kary.
    Nie stać Cie na Singapur. Zwróć uwagę na słowo 'wymierzane". Nie zapisane w
    prawie tylko realnie ściągane. Wyobraź sobie, że siedzisz w parku i popijasz
    winko z gwinta. Nie można potem wyrzucić pustej plastikowej butelki przed
    siebie. Przecież to nie jest kraj dla normalnych ludzi.

  • 44. Data: 2012-03-13 14:07:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Gorzej totus, o wiele gorzej. Masz około 40% genów wspólnych z ...
    > bananem. I nie gniewaj się, ale właśnie wpierdalam Twojego przodka.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Jakieś czerwone brednie. Ale jestem zdenerwowany. Ręce mi się trzęsą.
    Normalnie.

  • 45. Data: 2012-03-13 14:15:43
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    > Gorzej totus, o wiele gorzej. Masz około 40% genów wspólnych z ... bananem.
    > I nie gniewaj się, ale właśnie wpierdalam Twojego przodka.
    >
    > pozdr.
    > sys29

    Odrzuciliście jedną religię, a przyjeliście inną. Bo co to jest innego, ten
    evolucjonizm? Chcesz, żebym uwierzył (bo ty wierzysz), że gdzieś kiedyś
    piorun pizdnął w kałużę i z tego powstała żaba? a z żaby ty?. Daj spokój, to
    już wolę te bajki dla dzieci w Bibli. Wasza religia ma 150 lat i chyba umiera.

    Polecam:
    http://www.youtube.com/watch?v=szBTl3S24MY&feature=p
    layer_embedded

    pozdrawiam
    kc

  • 46. Data: 2012-03-13 14:19:00
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Tak, to idealny kraj. Rządzi liberalna junta wojskowa. Bardzo chciałbym
    aby tak samo było w Polsce. Nie cierpię socjalizmu i demokracji ...i na pewno
    Ty tego nie zmienisz.

    Tak wiem, że nie cierpisz demokracji i socjalizmu ale za to cierpisz
    na....malkontenctwo i bujanie w obłokach :-)
    Mam nadzieję, że znasz biegle w mowie i w piśmie język angielski i/lub
    mandaryński które są najważniejszymi językami w Singapurze.
    A co chciałbyś tam robić poza rozkoszowaniem się ultraliberalnym rajem,
    całkowitą wolnością oraz sprawiedliwością ?

  • 47. Data: 2012-03-13 14:21:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > spokój, to już wolę te bajki dla dzieci w Bibli. Wasza religia ma 150 lat

    Miło popatrzeć. Jak szacunek dla sys29 rośnie. kc zaczął używać pluralis
    majestatis. No, no. Jestem wzruszony. Ale nie zmieszany.

  • 48. Data: 2012-03-13 14:23:46
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > winko z gwinta. Nie można potem wyrzucić pustej plastikowej butelki przed
    > siebie. Przecież to nie jest kraj dla normalnych ludzi.

    Spoko totus, jeszcze tu trochę zostanę. Możesz liczyć na stałe transfery
    gotówki ode mnie ( XXL też ).
    Jestem trochę w szoku. Skąd Ty wiesz, że lubię popijać winko z gwinta?
    Masz jakiś podgląd u mnie w domu?

    pozdr.
    sys29

  • 49. Data: 2012-03-13 14:28:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > gotówki ode mnie ( XXL też ).
    > Jestem trochę w szoku. Skąd Ty wiesz, że lubię popijać winko z gwinta?

    Ja jestem z WSI z Twojej wsi. Chwilowo zdemobilizowany.

  • 50. Data: 2012-03-13 15:17:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > winko z gwinta. Nie można potem wyrzucić pustej plastikowej butelki przed
    > siebie. Przecież to nie jest kraj dla normalnych ludzi.

    Jak żyć w takim kraju... Jak żyć...

    --
    marfi