  • 61. Data: 2012-03-13 18:56:02
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    nią "pracują".
    > IMHO gdyby Biblia miała zawierać jakąś rzetelną wiedzę o świecie, to stawiam
    > pytanie : gdzie jest tam mowa o atomach, cząstkach elementarnych, DNA,
    > enzymach, hormonach, telomerach, bakteriach, dinozaurach, galaktykach,
    > pulsarach, czarnych dziurach, promieniowaniu itd. Nie ma nic. Nic nie ma
    > nawet o odległych kontynentach i oceanach oraz o zamieszkujących je
    > zwierzętach. Są tylko jakieś dziwne opowiadania ( arka Noego ) ... jak w
    > bajkach. Są kardynalne sprzeczności logiczne, jak np. propoctwa vs ludzie

    Czy aby napewno faktem? To dlaczego jest nazywana teorią ewolucji Darwina?
    Teorią, tak jak teoria wielkiego wybuchu, teoria względności, itp. Jak
    zauważyłeś teorie można obalać, to nie dogmaty do wierzenia. Dla mnie teoria
    ewolucji to mniej niż hipoteza. Tu masz całą listę brakujących ogniw, w tym
    łącznika między małpą a człowiekiem.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_brakuj%C4%85cych_
    ogniw_ewolucji

    A skoro ewolucja to udowodniony fakt, to powinna dać odpowiedź na pytanie
    jaki jest jej następny etap. Chyba, że ewolucja trwała do momentu, aż pojawił
    się pierwszy człowiek.

    kc

  • 62. Data: 2012-03-13 19:19:42
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endrju po czym wnosisz, że jestem prawdziwym katolikiem? Albo dlaczego
    > nieprawdziwym?

    Nie wnoszę, że jestes prawdziwym katolikiem, tylko że na skutek nie czytania
    tekstów o tematyce katolickiej nie dostrzegasz w sobie tego co, inni
    dostrzegają rozmawiając z tobą przez pięć minut ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 63. Data: 2012-03-13 19:21:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > notorycznie łamiesz Dziesięć przykazań

    Ale na pewno chodzi ci o mnie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 64. Data: 2012-03-13 19:25:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > A skoro ewolucja to udowodniony fakt, to powinna dać odpowiedź na pytanie
    > jaki jest jej następny etap.

    Fantastyczne.

  • 65. Data: 2012-03-13 19:33:41
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Strach przed wykluczeniem przez otoczenie

    Taka gatka to może w XIX wieku była dobra ale nie teraz. W czasach gdy
    człowiek w swoim bloku nie zna sąsiadów mieszkających 2 klatki obok ty boisz
    się wykluczenia przez otoczenie ?.
    Nie bądź smieszny ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2012-03-13 19:35:21
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A są jakieś inne? Podstawą wszystkich wierzeń to strach. Starego
    > testamentu
    > nie czytałeś???

    Kolega widzę coś niecoś przegapił.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 67. Data: 2012-03-13 19:37:33
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj nazwiska Twoich "wybitnych" naukowców i linki do publikacji, w
    > których
    > twierdzą te bzdury. Sam piszesz, że oni WIERZĄ, czyli nie mogą tego
    > racjonalnie udowodnić w inny sposób niż wyłączając rozum.

    Hmmmm to nie jest link do prac ale cytatow
    http://www.unitarianie.pl/wiara-i-nauka/161-znani-na
    ukowcy-o-bogu -
    (zauwazajac przeciwko sobie samemu podam zebys zwrocil uwage na 1 komentarz
    od "marysi" pod tymi cytatami).
    Choc powiem tak ze gdyby nie wiezyli to nigdy ci naukowcy takich zdan by nie
    wypowiedzieli

    > Każdy kto tak jak Ty widzi ewolucję jako uporządkowanie będące
    > zaprzeczeniem
    > przypadku nie wie na czym ona polega.

    Czyli ewolucja to jeden wielki przypadek? Bo tak rozumiem powyzsze zdanie.

    >Tak samo nie zna ewolucji ten kto
    > twierdzi, że wg niej człowiek pochodzi od małpy. Pozostaje tutaj tylko
    > odesłać do podręczników. Na naukę ponoć nigdy nie jest za późno, tylko nie
    > każdy lubi się uczyć zwłaszcza jeżeli można bezmyślnie wierzyć.
    >
    > --
    > Jan Werbiński

    Choc mam pytanie : mozesz mi wskazac zrodlo lub cos innego ktore mowi kiedy
    na ziemi powstala woda i na skutek jakich procesow? Pytam o wode z
    ciekawosci....
    Wierzyc mozna tez na wskutek przemyslen wlasnie - nie tylko jak piszesz
    bezmyslnie

  • 68. Data: 2012-03-13 19:39:41
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Problem w tym, , a wiara, że
    > Bóg stwarza cokolwiek pstryknięciem palcami jest lekko naiwna. Tak samo
    > jak
    > pochodzenie kobiety z żebra mężczyzny. No chyba, że pewna część ciała tak
    > się
    > nazywa. Na wszystko jest logiczne wytłumaczenie.
    >
    > --
    Mozesz mi przyblizyc co miales na mysli piszac "że tak naprawdę jedno z
    drugim wcale się nie kłóci" bo nie wiem do czego jest to nawiazanie

  • 69. Data: 2012-03-13 19:44:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > No i wszystko na temat!!!

    Kolego nie rozumiesz najprostszej zależności polegającej na tym, że to wiara
    daję siłę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 70. Data: 2012-03-13 19:46:43
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To podobne spojrzenie do mojego. Zawęziłem tylko indoktrynację do strachu,
    > bo
    > to tak naprawdę podstawa tejże.

    A ten dalej z tym swoim strachem .... Nie masz jakiegoś problemu ze sobą
    czasami ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/