  • 1. Data: 2010-06-29 18:03:25
    Temat: godziny realizacj przelewow wewn w meritum
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam zlecilem wieczorem przelew wewnetrzny pomiedzy moimi rachunkami w
    meritum i widze ze ciagle wisi. Czy ktos wie w jakich godzinach oni te
    przelewy realizuja? pozdro

  • 2. Data: 2010-06-29 22:35:42
    Temat: Re: godziny realizacj przelewow wewn w meritum
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 18:03:25 +0000 (UTC), mierzvoj napisał(a):

    > witam zlecilem wieczorem przelew wewnetrzny pomiedzy moimi rachunkami w
    > meritum i widze ze ciagle wisi. Czy ktos wie w jakich godzinach oni te
    > przelewy realizuja? pozdro

    online. zgłos reklamacje...

    --
    Meehoo

  • 3. Data: 2010-06-30 04:43:51
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-06-30 00:35, Meehoo pisze:
    > online. zgłos reklamacje...

    Nie tak online, z minutę to trwa zanim sie odświeży ;)

    --
    Raf

  • 4. Data: 2010-06-30 19:42:51
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie tak online, z minutę to trwa zanim sie odświeży ;)
    >
    > --
    > Raf

    Ale moje zlecenie z godziny 17:30 ciągle wisi jako oczekujące
    (21:40) ładne mi to on-line.

    Nowe zakładane rachunki tez się nie pojawiły. Toż to jakąś porażka
    nie bank.

    Damian

  • 5. Data: 2010-06-30 22:24:46
    Od: Meehoo <m...@T...pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 21:42:51 +0200, Damian Niusy napisał(a):

> [...]
    > (21:40) ładne mi to on-line.
    >
    > Nowe zakładane rachunki tez się nie pojawiły. Toż to jakąś porażka

    Ja w niedzielę zakładałem 4 oszczędnościowe pod rząd i nic nie wisiało.
    Musiało się coś przyssać...

    --
    Meehoo