  • 21. Data: 2005-06-16 12:28:41
    Temat: Re: jaki bank wybrac
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 14:20:14 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >> To nie moj problem.
    >
    >Twój, bo to Ty spamujesz na grupę o VW.

    Juz uzasadnilem dlaczego podawanie tego inaczej byloby nieprawidlowe.
    Jesli ja wg Ciebie spamuje to podobnie spamujesz Ty i wiekszosc innych
    osob tutaj.

    >Nie są i dobrze o tym wiesz. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

    Uwzgledniajac *tylko* odsetki sa. Miej pretensje do bankow, ze tak to
    podaja, a nie do mnie.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 22. Data: 2005-06-16 12:34:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Juz uzasadnilem dlaczego podawanie tego inaczej byloby nieprawidlowe.
    > Jesli ja wg Ciebie spamuje to podobnie spamujesz Ty i wiekszosc innych
    > osob tutaj.

    Nikt z biorących udział w dyskusji nie promuje własnego interesiku pod
    pozorem obiektywnych porad. Ty tak i to się nazywa spam. Ale jak każdy
    spamer oczywiście nie widzisz problemu. Może abuse przypomni Ci o netykiecie
    skoro sam masz z tym problem.

    > Uwzgledniajac *tylko* odsetki sa.

    Nadal nie są i Ty nadal o tym wiesz. I nadal wprowadzasz w błąd. Tylko
    dlatego to prostuję, żeby ktoś kto szuka w archiwum informacji nie natykał
    się na porady spamera. To tyle. I EOT.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 23. Data: 2005-06-16 13:03:23
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 14:34:12 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Nikt z biorących udział w dyskusji nie promuje własnego interesiku pod

    Kazdy z Was doradzajac tu jakis bank czy strone opisujaca banki promuje
    dany bank czy dana strone. Czyli wg Ciebie jak zarobi prezes i zarzad to
    dobrze, a jako osoba indywidualna to zle? Jakas pseudofilozofia Kalego? To
    nie jest de facto interesik sensu stricto tylko aktywne wziecie udzialu w
    konkursie banku. Interesik pod pozorem niekomercyjnego serwisu to ma Amra.
    Gdyby bylo inaczej to by sie nie domagal reklam i sponsoringu:
    http://reklama.prnews.pl/
    Jesliby naprawde chcial byc uznany za niekomercyjny to by placil za
    wszystko z wlasnej kieszeni.
    Jaki w tym jest dla Ciebie czy kogokolwiek problem, ze ktos dzieki mojej
    ofercie zaoszczedzi 30 zl, a ja bede mial 20? Wolisz, zeby nikt nie mogl
    sie o tej ofercie dowiedziec i zaoszczedzic? Dlaczego? To przeciez taka
    oferta jak inne, a wlasciwie lepsza niz inne. Innego powodu niz zawisc
    naprawde nie widze.

    >pozorem obiektywnych porad. Ty tak i to się nazywa spam. Ale jak każdy

    Nikt nie zanegowal faktow, ktore podalem, wiec sa obiektywnie obiektywne,
    a nie pozornie. Spam to by byl jakbym wielokrotnie wysylal nowy post
    tworzac nowy watek z ta promocja, zas podawanie adresu tej strony, gdy
    ktos prosi o polecenie konta bankowego nie rozni sie co do istoty sprawy
    od podawania przez inne osoby innych stron na temat bankow, samych stron
    bankow i nazw bankow, ale Tobie zawisc nie pozwala na dostrzezenie, ze tak
    jest w istocie.
    Wolisz holdowac zasadzie niech nikt nie skorzysta byle i on nie
    skorzystal.
    A pozniej sie dziwicie dlaczego w Polsce jest tak zle? Po tym co sie tu
    wyprawia ja sie nie dziwie.

    >spamer oczywiście nie widzisz problemu. Może abuse przypomni Ci o netykiecie
    >skoro sam masz z tym problem.

    Nie lamie netykiety.

    >Nadal nie są i Ty nadal o tym wiesz. I nadal wprowadzasz w błąd. Tylko

    Nie, nie wiem dlaczego uwzgledniajac tylko i wylacznie odsetki, bez
    zadnych dodatkowych ponoszonych kosztow, typu belkowe czy oplaty bankowe
    efektywne mialoby byc mniejsze.

  • 24. Data: 2005-06-16 13:14:25
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    Kenny z South Park powiedzial by Ci tak:
    Ppmmfffmmmfffmf, fmmpfmmffmpppffmpmmmmpmfmmmpmm!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2005-06-16 13:41:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Cyt. ze strony banku:
    > http://www.vwbankdirect.pl/1331.html
    >
    > Konto e-direct
    > Pakiet          Oprocentowanie*         oproc. efektowne**
    > Standard        3,05%                   3,09%
    > ---
    > Srebrny         3,25%                   3,30%
    > ---
    > Złoty           3,50%                   3,56%
    > Miesięczna kapitalizacja odsetek
    > (*) oprocentowanie zmienne, obowiązuje od 01.06.2005
    > (**) uwzględnia miesięczną kapitalizację odsetek

    "Zwykła literówka" ;-) na stronie banku,
    cytat już poprawiłem :-)

  • 26. Data: 2005-06-16 14:30:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
> [...]
    > sie nie domagal reklam i sponsoringu: http://reklama.prnews.pl/
    > Jesliby naprawde chcial byc uznany za niekomercyjny to by placil za

    a) co rozumiesz przez domaganie sie reklamy i sponsoringu? To jest oferta
    dla chetnych, a zreszta reklama zajmuje sie Adnet, nie ja.
    b) place od 3 lat z wlasnej kieszeni. I to spore kwoty, znacznie
    przewyzszajace wplywy z reklam (ktore pojawily sie stosunkowo niedawno - ale
    przy okazji utrzymanie znacznie wzroslo)
    c) serwis mam nadzieje kiedys bedzie komercyjny, to znaczy nie bede musial
    dokladac do jego funkcjonowania, bo na "zyski" to ja nie licze...
    d) no i w ogole zenujacy jestes...

> [...]
    > nie mogl sie o tej ofercie dowiedziec i zaoszczedzic? Dlaczego? To
    > przeciez taka oferta jak inne, a wlasciwie lepsza niz inne. Innego

    Bo nie zaoszczedzi? Bo konta nie zaklada sie na pol roku? Bo w Inteligo
    placa 50 zl? Bo masz swoj interes, zeby promowac to konto i wciskac
    ciemnote, ze takie fajne i darmowe (na pol roku, ale to szczegol)? Bo nie
    widzisz, ze juz wszyscy mowia ci, zebys przestal takie porady dawac? Daj
    sobie na wstrzymanie, po prostui.

> [...]
    > adresu tej strony, gdy ktos prosi o polecenie konta bankowego nie
    > rozni sie co do istoty sprawy od podawania przez inne osoby innych

    Nie sa obiektywne.
    No i nie sa pelne - patrz pakiet ubezpieczen do konta.
    No i wiesz - pol roku masz za free a potem musisz bulic. No i te
    banmkomaty...
    Za 7 zl masz darmowe wszystkie w BOSiu, a za 8 zl miesiecznie darmowe
    przeelwy i wszystkie wyplty w Fortisie. A i oprocentowanie wynosi rachunku
    3,5% - wiec wyzej niz w VWBanku. Dlatego nie jestes TOTALNIe obiektywny, bo
    dalbys jeszcze dla przykladu inne mozliwosci.
    A nie dajesz. W dupie masz, czy spelania to potrzeby czy nie - tak jak
    kiedys ktos chcial KK i rachunek maklerski w ofercie a ty swoje. Jak
    nakrecony...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 27. Data: 2005-06-16 15:27:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Jun 2005 07:37:52 +0000 (UTC), w
    <X...@2...244.88.51>, Suriv
    <s...@n...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Mbank w porownaniu z Vbankien to jak Mercedes i Maluch!

    Co to jest Vbank? Vabank?
    No i nie wiem co w tym porównaniu jest Mercedesem...

    > W Mbanku masz wszystko przejrzyste i wiadomo z gory za co sie placi:P

    Ile zapłacę za przelew z konta firmowego w mBanku na konto 92 1140 2004 0000
    3702 2599 9925?

    > Wyp?acic mozesz bez prowizji nawet i 20 z?otych a nie jak w VB 400zl i dopiero masz

    > bez prowizji!

    ... zwłaszcza po drugiej stronie Wisły.

    > Co jest wielkim jak rownik minusem!!

    ROTFL :)

    > To ze nie informuja klientow
    > pisemnie o zmianie regulaminu to juz jest szczyt chamstwa!

    A to niestety...

    > I jeszcze 5z?otych za
    > prowadzenie konta to bardzo drogo!

    Jak na takie konto -- za drogo.

    > nie ma zadnych oddzia?ów, a taki wirtualny Mbank praktycznie w kazdym duzym centrum

    > handlowym sobie jest!

    No i co z tego że jest? Lubisz porozmawiać czy jak?

    > Tam tez mozesz wplacic na swoje konto

    Taa, i jeszcze napisz że "w każdym dużym centrum handlowym" :D

    > a w VB niemozesz.. only
    > poczta, inne konta i za to tez trzeba placic.. a otym nie informujesz... ukryte
    > oplaty :P

    Hmmm, raczej zwykły brak IQ...

    > A pod drugie i trzecie - zainwestowalbys w jakas porzadna strone www - bo to co
    > prezentujesz to dzieci w podstawowce robia lepiej!

    A to samo akurat dotyczy mBanku.
    Tyle, że w VWB strona ze zdefiniowanymi przelewami nie liczy sobie 300kB (po
    https) -- pozdrawiam modemowców.

  • 28. Data: 2005-06-16 17:43:59
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 16:30:17 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >a) co rozumiesz przez domaganie sie reklamy i sponsoringu? To jest oferta
    >dla chetnych, a zreszta reklama zajmuje sie Adnet, nie ja.

    U mnie tez tylko dla chetnych.

> [...]
    >c) serwis mam nadzieje kiedys bedzie komercyjny, to znaczy nie bede musial
    >dokladac do jego funkcjonowania, bo na "zyski" to ja nie licze...

    No i co, wtedy przestaniesz wymieniac na grupie nazwe prnews i / lub
    podawac linki?

    >d) no i w ogole zenujacy jestes...

    Oszczerstwa sa nic nie warte.

    >Bo nie zaoszczedzi?

    Zaoszczedzi przeciez.

    > Bo konta nie zaklada sie na pol roku?

    To tak samo mozna powiedziec, ze ani na rok czy dozywotnio jak w BPH
    (gdzie i tak nie jest za darmo w rzeczywistosci).
    Chyba lepiej umozliwic komus posiadanie przez pol roku e-direct za darmo,
    a pozniej Plus konta na darmowy telefon, niz gdyby ktos mial miec caly
    czas od poczatku tylko Plus konto na telefon, nieprawdaz?

    > Bo w Inteligo placa 50 zl?

    No i w porzadku, jak komus nie przeszkadzaja platne przelewy i oplaty za
    karty platnicze to niech zaklada w Inteligo. Kazdy sobie wybierze co mu
    najbardziej odpowiada. Od tego sa inni grupowicze, zeby podac inne
    warianty, nie jestem tu sam. Polecalem zreszta przeciez komus konto Nordea
    do wzglednie tanich przelewow zagranicznych, ale jesli chodzi o zlotowkowy
    ROR to VW w tandemie e-direct i plus konto jest bezkonkurencyjny w kwestii
    finansowej.

    >Bo masz swoj interes, zeby promowac to konto i wciskac

    No i co z tego, przeciez inni tu wypowiadajacy sie tez czesto maja interes
    tylko tego nie widac.
    Nie lepiej skoncentrowac sie na obiektywnosci przedstawianych danych i
    juz?
    Wtedy nie bedzie mialo znaczenia kto ma w tym jaki interes, bo fakty sa
    tylko jedne.

    >ciemnote, ze takie fajne i darmowe (na pol roku, ale to szczegol)? Bo nie

    Bo jest fajne i darmowe przez pol roku, a pozniej mozna sobie miec za
    darmo plus konto na telefon i tez ma ono bardzo dobre oprocentowanie -
    najlepsze sposrod wszystkich rorow - na skarbonke a'vista jak znalazl.

    >widzisz, ze juz wszyscy mowia ci, zebys przestal takie porady dawac? Daj

    Jakby uzasadnili to racjonalnie i bez ublizania to bym przestal, a jak mi
    tylko mowia "mamy Cie dosc, bo masz w tym swoj interes", to mozna tylko
    takie żądania z powodu niskich pobudek jedynie zignorowac, albo wytknac im
    przy okazji to, ze to wlasnie oni maja w tym swoj interes, bo w sposob
    zakamuflowany reklamuja swoje banki i im sie nie podoba, ze konkurencja
    sie pojawila.

    >sobie na wstrzymanie, po prostui.

    Dlaczego Wy sobie nie dacie na wstrzymanie z tymi bezpodstawnymi
    pretensjami?

    >Nie sa obiektywne.
    >No i nie sa pelne - patrz pakiet ubezpieczen do konta.

    Nie wiem co nie jest pelne, mi wystarczyla informacja ze strony banku:
    "za pakiet ubezpieczeń obejmujących nieuprawnione użycie kart, utratę
    pieniędzy pobranych z bankomatu 0 zl" tak tez i podaje na swojej stronie,
    ze ubezpieczenia sa bezplatne, jak ktos bedzie chcial znac szczegoly
    ubezpieczen to sobie doczyta na stronie banku, nie widze potrzeby
    przepisywania calosci warunkow umowy z bankiem na swojej stronie.

> [...]
    >3,5% - wiec wyzej niz w VWBanku. Dlatego nie jestes TOTALNIe obiektywny, bo
    >dalbys jeszcze dla przykladu inne mozliwosci.

    Ale ja nie znam tamtych ofert, wiec trudno mi sie o nich wypowiadac, to
    jest grupa dyskusyjna, wiec jak ktos je zna to o nich napisze i wlasnie o
    to chodzi. Ty tez, pomimo ze na tej grupie "mieszkasz" to nie znasz dobrze
    wszystkich ofert bankow, jak np. BPH.
    Z dotychczasowych jednak postow jakie sie tu pojawily i mojej wlasnej
    wiedzy wynika, ze bardziej atrakcyjnej finansowo oferty ROR niz VW po
    prostu nie ma i jak do tej pory nikt tego twierdzenia skutecznie nie
    podwazyl. Te rachunki, ktore podales powyzej z pewnoscia maja inne istotne
    wady, jak np. niskie oprocentowanie i / lub oplaty za karty itd. O
    Fortisie wiadomo, ze niekorzystnie kursy walut przelicza.
    Od tego jest grupa dyskusyjna, zeby gdy ktos sie pomyli to sprostowac, ale
    nie z pretensjami i ubliżaniem. Za malo tu jest wnikliwych dyskusji na
    temat ofert bankow, banki moglyby byc jeszcze lepiej przeswietlone przez
    grupowiczow niz to ma miejsce obecnie. Ale kto to ma robic, skoro ponad
    polowa dyskutantow to sami bankowcy nie zainteresowani zbytnio wyciaganiem
    brudow na zewnatrz.

    BTW, w VW Plus konto jest na 4,65 % nominalnie, a wiec wyzej jest w VW niz
    w banku ktory wymieniles, zalecam przeciez na swojej stronie rowniez
    zakladanie Plus konta, tak wiec kto tu ma problemy z obiektywnoscia?

    >A nie dajesz. W dupie masz, czy spelania to potrzeby czy nie - tak jak

    W d* to mam najwyzej stolec i nic poza tym.

    >kiedys ktos chcial KK i rachunek maklerski w ofercie a ty swoje. Jak

    Z KK nie zauwazylem, moj blad, konto maklerskie bylo dla mnie wowczas
    jedynym dostrzezonym problemem, wydawalo mi sie wiec sluszne polecenie
    wyjadania wisienek. No bo kto normalny chce placic 40 zl za konto, skoro
    mozna miec to wszystko o rzad wielkosci taniej?

  • 29. Data: 2005-06-16 23:28:56
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 17:27:19 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >A to niestety...

    Nalezy zwrocic w tym miejscu uwage, ze mbank tez swoich klientow nie
    powiadomil pisemnie listem wysylanym poczta o wprowadzeniu oplat za
    przelewy.

  • 30. Data: 2005-06-17 07:45:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik konkurs napisał:

    > Nalezy zwrocic w tym miejscu uwage, ze mbank tez swoich klientow nie
    > powiadomil pisemnie listem wysylanym poczta o wprowadzeniu oplat za
    > przelewy.

    Kurde, nie lubie tego robic, bo szkoda mi czasu na zawracanie sobie dupy
    debilami, ale jestes drugim trollem po palancie Poplawskim, czy jak mu
    tam, ktory wpadl do mojego KF.

    Baj, baj,
    Bartol