  • 31. Data: 2005-06-17 09:48:00
    Temat: Re: jaki bank wybrac
    Od: "r...@a...net.pl" <f...@a...net.pl>

    Fri, 17 Jun 2005 09:45:53 +0200, w <d8tv3s$ors$1@inews.gazeta.pl>, Bartol
    Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(-a):

    > Kurde, nie lubie tego robic, bo szkoda mi czasu na zawracanie sobie dupy
    > debilami, ale jestes drugim trollem po palancie Poplawskim, czy jak mu
    > tam, ktory wpadl do mojego KF.

    Uuu, jak zwykle zabrakło argumentów debilkowi...

  • 32. Data: 2005-06-17 09:52:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > U mnie tez tylko dla chetnych.

    Ale widzisz roznice? U mnie jest taki sobie link. Nie pisze po liscie, zeby
    zaczeli sie reklamowac. Ba - do tej pory jeszcze tego nie robilem na lamach
    serwisu w taki sposob, jak ty robisz to tutaj.

    > No i co, wtedy przestaniesz wymieniac na grupie nazwe prnews i / lub
    > podawac linki?

    Jak zacznie to wiekszosci osob przeszkadzac - tak.

    > Oszczerstwa sa nic nie warte.

    To stwierdzenie faktu.

    > darmo, a pozniej Plus konta na darmowy telefon, niz gdyby ktos mial
    > miec caly czas od poczatku tylko Plus konto na telefon, nieprawdaz?

    Nie. Bo potem musi i tak i tak zalozyc rachunek dla karty platniczej.
    to po cholera ma robic takie kombinacje? Zeby przyoszczedzic 30 zl? Smieszny
    jestes.

    > No i w porzadku, jak komus nie przeszkadzaja platne przelewy i oplaty
    > za karty platnicze to niech zaklada w Inteligo. Kazdy sobie wybierze
    > co mu najbardziej odpowiada. Od tego sa inni

    Ale prowadzenie kosztuje tylko 99 groszy ;) A nie az 5 zl. hehehe

    > chodzi o zlotowkowy ROR to VW w tandemie e-direct i plus konto jest
    > bezkonkurencyjny w kwestii finansowej.

    Nie jest. Przynajmniej nie dla wszystkich.

    > No i co z tego, przeciez inni tu wypowiadajacy sie tez czesto maja
    > interes tylko tego nie widac.
    > Nie lepiej skoncentrowac sie na obiektywnosci przedstawianych danych i
    > juz?

    ale nie jestes obiektywny

    > Wtedy nie bedzie mialo znaczenia kto ma w tym jaki interes, bo fakty
    > sa tylko jedne.

    bzdury piszesz. I jeszcze tego nie rozumiesz - i co gorsza nie chcesz
    zrozumiec.

    > Bo jest fajne i darmowe przez pol roku, a pozniej mozna sobie miec za
    > darmo plus konto na telefon i tez ma ono bardzo dobre oprocentowanie -
    > najlepsze sposrod wszystkich rorow - na skarbonke a'vista jak znalazl.

    plus konto nie jest RORem. Jesli chodzi o oprocentowanie lepszy jest eMAX+.
    Skoro mozna miec 3 takie rachunki - pada arguement ze nie mozesz zawsze
    wyciagnac kasy..

    > Jakby uzasadnili to racjonalnie i bez ublizania to bym przestal, a
    > jak mi tylko mowia "mamy Cie dosc, bo masz w tym swoj interes", to
    > mozna tylko takie żądania z powodu niskich pobudek jedynie
    > zignorowac, albo wytknac im przy okazji to, ze to wlasnie oni maja w
    > tym swoj interes, bo w sposob zakamuflowany reklamuja swoje banki i
    > im sie nie podoba, ze konkurencja sie pojawila.

    Daja wybor. Jak ktos sie pyta - mowia masz to to lub to. Patrza na potrzeby
    danej osby. Ty tego nie robisz. Wszedzie piszesz tylko i wylacznie o tym
    koncie dajac za argument, ze przez pol roku darmowe. A za pol roku? GOWNO
    cie to obchdzoi. Wiec to nie sa porady. To jest wciskanie produktu
    wszystkim. komu sie da. I jeszcze korzystajac z kretynskiej argumentacji.
    Wszyscy wkolo ci to tlumacza, ale ty jestes odporny na to. Wiec juz moze
    skonczy ten zenujaca dyskusje.

    > Dlaczego Wy sobie nie dacie na wstrzymanie z tymi bezpodstawnymi
    > pretensjami?

    Bo zanizasz poziom tej grupy.
    Po prostu nie udzielaj sie na niej jesli bedzie tylko reklamowal jedynie
    sluszne konto kazdemu, nawet jesli totalnie mu ono nie bedzie pasowalo.

    > Nie wiem co nie jest pelne, mi wystarczyla informacja ze strony banku:
    > "za pakiet ubezpieczeń obejmujących nieuprawnione użycie kart, utratę
    > pieniędzy pobranych z bankomatu 0 zl" tak tez i podaje na swojej
    > stronie, ze ubezpieczenia sa bezplatne, jak ktos bedzie

    Pakiet ubezpieczen to kiedys byl. Teraz go nie ma. Przypomina mi to reklame
    maluszka, gdzie chwalili sie, ze nawet prawe lusterka samochod ma...

    > Ale ja nie znam tamtych ofert, wiec trudno mi sie o nich wypowiadac,
    > to jest grupa dyskusyjna, wiec jak ktos je zna to o nich napisze i
    > wlasnie o to chodzi. Ty tez, pomimo ze na tej grupie

    No to przestan pierd*** ze dane konto jest najelpsze. Dobrze? I poznaj ta
    oferte innych bankow, zeby moc cos doradzic, a nie nachalnie wciskac.

> [...]
    > istotne wady, jak np. niskie oprocentowanie i / lub oplaty za karty
    > itd. O Fortisie wiadomo, ze niekorzystnie kursy walut przelicza.
    > Od tego jest grupa dyskusyjna, zeby gdy ktos sie pomyli to
    > sprostowac, ale nie z pretensjami i ubliżaniem. Za malo tu jest
    > wnikliwych dyskusji na temat ofert bankow, banki moglyby byc jeszcze
    > lepiej przeswietlone przez grupowiczow niz to ma miejsce obecnie. Ale
    > kto to ma robic, skoro ponad polowa dyskutantow to sami bankowcy nie
    > zainteresowani zbytnio wyciaganiem brudow na zewnatrz.

    Wiesz. Czy posel Nowak to nie jest czasem twoja rodzina?

    > BTW, w VW Plus konto jest na 4,65 % nominalnie, a wiec wyzej jest w
    > VW niz w banku ktory wymieniles, zalecam przeciez na swojej stronie
    > rowniez zakladanie Plus konta, tak wiec kto tu ma problemy z
    > obiektywnoscia?

    W ING masz promocje! hehehe 6,5% do 22 lipca! Potem mozesz przeniesc
    pieniadze do mBanku na eMAX+
    Nie liczac, ze w ING masz placowki gdzie mozesz fizycznie wplacic kase. Ale
    na takie subtelnosci juz nie zwracasz uwagi.

    > W d* to mam najwyzej stolec i nic poza tym.

    Potrzeby innych tez masz w dupie ;) Samolubie!

    > Z KK nie zauwazylem, moj blad, konto maklerskie bylo dla mnie wowczas
    > jedynym dostrzezonym problemem, wydawalo mi sie wiec sluszne polecenie
    > wyjadania wisienek. No bo kto normalny chce placic 40 zl za konto,
    > skoro mozna miec to wszystko o rzad wielkosci taniej?

    Ale dales mu najgorszy wybor. Nie postarales sie poszukac innej oferty. To
    tak jakby kazdy zaczal wymienic swoj bank i tylko ten bank. Czyli wartosc
    takich porad spada maksymalnie.
    A przez ciebie tak sie wlasnie zaczyna dziac. Ty tego nie widzisz, ale
    wszyscy ci o tym mowia. Wiec wez juz przestan. Prosze. Idz sobie na forum
    gazety - tam wiecej osob sie pyta.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 33. Data: 2005-06-17 12:04:18
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 11:52:05 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ale widzisz roznice? U mnie jest taki sobie link. Nie pisze po liscie, zeby
    >zaczeli sie reklamowac. Ba - do tej pory jeszcze tego nie robilem na lamach
    >serwisu w taki sposob, jak ty robisz to tutaj.

    Bo u Ciebie serwis jest innego typu to i inaczej postepujesz, mialbys taki
    jak ja byloby inaczej, wiec nie udawaj Greka. Podajesz tutaj linki do
    swojej strony i to wystarczy...

    >Jak zacznie to wiekszosci osob przeszkadzac - tak.

    W takim razie o co pretensje do mnie? Tylko niewielka liczba osob
    bezpodstawnie sie czepia.

    >To stwierdzenie faktu.

    Oszczerstwa z definicji nie sa faktami.

    >Nie. Bo potem musi i tak i tak zalozyc rachunek dla karty platniczej.
    >to po cholera ma robic takie kombinacje? Zeby przyoszczedzic 30 zl? Smieszny
    >jestes.

    Amra, nie zgrywaj sie, bo nie wierze, ze nie rozumiesz. Jesli ktos ma
    konta w kilku bankach, a chce zalozyc plus konto, zeby moc oszczedzac na
    wysokooprocentowanym rachunku a'vista to lepiej dla niego bedzie jesli
    korzystajac z mojej oferty bedzie mial za darmo przez pol roku dostep do
    konta przez internet, niz gdyby go nie mial od poczatku wcale - kto wie,
    moze mu sie to na tyle spodoba, ze zechce pozostawic e-direct.

    >Ale prowadzenie kosztuje tylko 99 groszy ;) A nie az 5 zl. hehehe

    Znowu sie zgrywasz, badz powazniejszy, wykona 5 przelewow i juz placi
    praktycznie 5 zl - a co potem? A jak ktos ma srednie saldo ponizej 100 zl,
    to jeszcze mu oplata za prowadzenie 5 zl tez przybedzie (a nie 99 jak
    mowisz, tak wiem, ze tak nazwales oplate za karte), wiec po co piszesz te
    dyrdymaly?
    I jeszcze oprocentowanie tak niskie, ze calkowicie niekonkurencyjne z VW,
    wiec nijak od strony finansowej Inteligo nie dorownuje VW.

    >Nie jest. Przynajmniej nie dla wszystkich.

    Zgoda, ze zaden bank nie jest dla wszystkich, ale dla wielu od strony
    finansowej VW bedzie najlepszy.

    >ale nie jestes obiektywny

    Jestem, to Ty nie jestes - kazda Twoja wypowiedz na temat bankow musze
    prostowac - a to o BPH niescisle napisales, a to teraz manipulujesz z
    Inteligo, Ing itd.

    >bzdury piszesz. I jeszcze tego nie rozumiesz - i co gorsza nie chcesz
    >zrozumiec.

    Znowu zamiast argumentow, skwitowanie frazesami. No i jak was traktowac
    powaznie?

    >plus konto nie jest RORem. Jesli chodzi o oprocentowanie lepszy jest eMAX+.
    >Skoro mozna miec 3 takie rachunki - pada arguement ze nie mozesz zawsze
    >wyciagnac kasy..

    No a czy to nie jest prawda? Niektorzy ludzie lubia miec wysoka plynnosc
    gotowki, dla nich wysokoprocentowane a'vista jest najlepsze.

    >Daja wybor. Jak ktos sie pyta - mowia masz to to lub to. Patrza na potrzeby

    Najczesciej kazda osoba wymienia inny bank i o to przeciez w grupie
    dyskusyjnej chodzi. Ja wymieniam ten ktory jest wg mnie finansowo
    najlepszy (jakbym tak nie uwazal to bym nie bral udzialu w jego promocji),
    a niektorzy inni widac maja emocjonalny stosunek do bankow i wymieniaja te
    ktore lubia, a nie ktore oferuja najlepsze finansowe warunki dla klienta.

    >danej osby. Ty tego nie robisz. Wszedzie piszesz tylko i wylacznie o tym

    Nieprawda. Dlaczego chcesz abym polecal innym ludziom gorsze banki?
    Uwazam, ze od strony finansowej ciezko znalezc dla wielu ludzi lepsze
    rozwiazanie od tandemu e-konto - plus konto (nikt lepszego rozwiazania
    przeciez tu nie podal, wszystkie okazywaly sie pod jakimis istotnymi
    wzgledami gorsze), wiec polecam ludziom to co najlepsze, a ze przy okazji
    moge im zaoferowac pol roku zwrotu kosztow i jeszcze sam cos z tego miec
    to jest idealnie.

    >koncie dajac za argument, ze przez pol roku darmowe. A za pol roku? GOWNO
    >cie to obchdzoi. Wiec to nie sa porady. To jest wciskanie produktu

    Dlaczego mowisz nieprawde, przeciez widzisz, ze nawet z 5 zl oplaty jest
    to rozwiazanie lepsze niz inne, a jak ktos nie chce dalej placic to mu
    proponuje plus konto. Wolalbys, zeby ktos chcacy zakladac konto w VW
    placil od samego poczatku?

    >wszystkim. komu sie da. I jeszcze korzystajac z kretynskiej argumentacji.

    Znowu oszczerstwa.

    >Wszyscy wkolo ci to tlumacza, ale ty jestes odporny na to. Wiec juz moze
    >skonczy ten zenujaca dyskusje.

    Kilka osob to wszyscy? Tobie tez wszyscy bez wyjatku tlumaczyli, ze
    otwieranie konta w Inteligo dla promocji 50 zl to nie jest
    cwaniaczkowanie, i co, dotarlo do Ciebie co wszyscy mowili, czy tez zdania
    nie zmieniles?

    >Bo zanizasz poziom tej grupy.

    Kto tu rzuca kalumniami, kto wyzywa, kto obraza, spamuje, grozi? Moze ja?
    Na szczescie jest archiwum waszego zachowania i widac jasno kto zaniza
    poziom.

    >Po prostu nie udzielaj sie na niej jesli bedzie tylko reklamowal jedynie
    >sluszne konto kazdemu, nawet jesli totalnie mu ono nie bedzie pasowalo.

    Znowu oszczerswa.

    >Pakiet ubezpieczen to kiedys byl. Teraz go nie ma. Przypomina mi to reklame
    >maluszka, gdzie chwalili sie, ze nawet prawe lusterka samochod ma...

    Ten cytat wzialem ze strony banku obecnie.

    >No to przestan pierd*** ze dane konto jest najelpsze. Dobrze? I poznaj ta
    >oferte innych bankow, zeby moc cos doradzic, a nie nachalnie wciskac.

    Przeciez nikt nie wykazal, aby inne konto a'vista / ROR bylo finansowo
    lepsze, wiec dlaczego domagasz sie abym zmienil zdanie wbrew faktom?

> [...]
    >Nie liczac, ze w ING masz placowki gdzie mozesz fizycznie wplacic kase. Ale
    >na takie subtelnosci juz nie zwracasz uwagi.

    Skoro nikt tego tutaj nie proponuje to widac cos jest nie tak. I
    rzeczywiscie w punkcie piatym regulaminu promocji jest tyle warunkow i
    promocja trwa tak krotko, ze i tak niektorym osobom moze bardziej sie
    oplacic otwarcie od razu w VW, ale o tych warunkach, ani o oplatach jakie
    sa z tym kontem zwiazane juz nie raczyles wspomniec, tylko dalej
    manipulujesz. Znowu po raz kolejny musze prostowac Twoj doniesienia na
    temat ofert bankow, chyba mnie zatrudnisz na swego korektora. ;)

    >Potrzeby innych tez masz w dupie ;) Samolubie!

    Oferuje to co dla wiekszosci moze byc najlepsze, wiec Twoje stwierdzenia
    to kolejne kalumnie.

    >Ale dales mu najgorszy wybor. Nie postarales sie poszukac innej oferty. To

    Przeciwnie, dalem mu najlepszy finansowo wybor.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 34. Data: 2005-06-17 12:31:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    konkurs napisał(a):

    [ciach]

    czy ty jesteś absolutnie pewien, że z twoją psychiką wszystko w porządku?

    bo ja sugerowałbym udanie się do specjalisty... chociaż już może być za
    późno...

  • 35. Data: 2005-06-17 12:35:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    konkurs napisał:

> [...]
    > do swojej strony i to wystarczy...

    > W takim razie o co pretensje do mnie? Tylko niewielka liczba osob

    Bo podejrzewam, że większość udzielających się na pbb po tych Twoich
    "argumentach" dodała Twój nick do KF-a.

    K.

  • 36. Data: 2005-06-17 12:40:36
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 14:31:49 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

> [...]
    >
    >czy ty jesteś absolutnie pewien, że z twoją psychiką wszystko w porządku?
    >
    >bo ja sugerowałbym udanie się do specjalisty... chociaż już może być za

    Od Ciebie to akurat ani jedno rzeczowe zdanie nie padlo, wiec po co sie w
    ogole odzywasz? A no tak, obnizasz poziom grupy, widac masz w tym jakis
    swoj cel.

  • 37. Data: 2005-06-17 12:49:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    konkurs napisał(a):

    > Od Ciebie to akurat ani jedno rzeczowe zdanie nie padlo, wiec po co sie
    > w ogole odzywasz? A no tak, obnizasz poziom grupy, widac masz w tym
    > jakis swoj cel.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie.

  • 38. Data: 2005-06-17 13:12:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Znowu zamiast argumentow, skwitowanie frazesami. No i jak was traktowac
    > powaznie?

    Masz racje, pisząc komuś,
    że może mieć VW direct przez pół roku za darmo
    i do tego może mieć darmową VG czy VC,
    nie piszesz bzdur, tylko świadomie kłamiesz i z premedytacją,
    wyłącznie w swoim własnym parszywym interesie,
    wprowadzasz innych w błąd!
    I jeśli po czymś takim ktoś jeszcze uwierzy,
    że zwrócisz mu opłatę za prowadzenie konta,
    musi być mocno naiwny...

  • 39. Data: 2005-06-17 13:21:18
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 14:49:06 +0200, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Twoje posty bedace odpowiedzia na moje stanowia atak personalny i
    prowokacje sa wiec niezgodne z netykieta, dlaczego wiec mam usluznie na
    nie odpowiadac, skoro one w ogole nawet nie sa zgodne z tematyka grupy? Ty
    bys odpowiedzial?