  • 21. Data: 2012-07-09 23:09:32
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - wniosek w kilku bankach
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-09 20:52, Marcin pisze:
    > Witam

    > Ja zlozylem przez doradce. Wszystkie zapytania pojawily sie w BIK. Nie
    > wiem czy po danych z BIKu bank moze rozroznic czy skladalem wniosek
    > samodzielnie u konkurencji czy przez doradce.

    Czy będziesz placil w US podatek od Odpowiedzialności Cywilno Prawnej?
    Moja kolezanka bedzie musiała placić. Kredyt hipoteczny konsolidacyjny
    ok, 100 tys, w tym 30 tys gotówka.
    Ja tego nie rozumiem. Przeciez kawałek mieszkania idzie pod zastaw i
    mieszkania nie ma zamiaru ani sprzedawać ani oddawać.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-07-09 23:10:58
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-08 10:38, MichalL pisze:

    > Właśnie nie ma wszystkich. Ma te, które chcą mu zapłacić za pośrednictwo. Zwykle
    > nie ma tych najbardziej atrakcyjnych.

    > Albo ten, na którym może najwięcej zarobić.
    >
    > W każdym razie żaden z doradców z którymi rozmawiałem nie zaproponował mi banku,
    > z którym ostatecznie podpisałem umowę.
    > Próby negocjacji z bankami za pomocą doradcy były znacznie utrudnione.

    Jakie koszty musisz ponieść przy podpisaniu umowy? 200 zł, 400 zł, 600 zł?

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-07-09 23:17:38
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-07-09 08:57, Marx pisze:

> [...]
    > firm tego typu) ING (z którego ostatecznie skorzystałem) pojawił się
    > dopiero jak go wskazałem palcem a i tak "doradcy" nie byli w stanie
    > zaproponować nic ponad to co sam ustaliłem wcześniej w banku.
    > Najgorsze przy porównywaniu ofert jest zgromadzenie wszystkich
    > informacji o obowiązkowych opłatach ubezpieczeniach itp. Banki które
    > miały ich zbyt dużo po prostu odpadały z powodu skomplikowania oferty
    > pomimo, iż oprocentowania czy marże miały niższe. Tyle że jak zaczynałem
    > liczyć te wszystkie ubezpieczenia, kary za wcześniejszą spłatę itp to
    Moja koleżanka ma w umowie, ze co pół roku będzie przychodził ktos z
    banku i sprawdzał mieszkanie (kredyt konsolidacyjny ok, 100 tys) i za
    wizyty tego pracownika mają pobierać szmal. Pewnie znowu po 200 albo i
    więcej zł.

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-07-10 00:38:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > banku i sprawdzał mieszkanie (kredyt konsolidacyjny ok, 100 tys) i za
    > wizyty tego pracownika mają pobierać szmal. Pewnie znowu po 200 albo i

    skoro ma taki zapis w umowie i się na niego zgodziła to będzie płacić,
    widzisz w tym coś dziwnego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2012-07-10 00:40:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jakie koszty musisz ponieść przy podpisaniu umowy? 200 zł, 400 zł, 600 zł?

    ale o które koszty pytasz? za podpisanie umowy NIC się nie płaci, za to
    mogą być opłaty związane z uruchomieniem kredytu np. ubezpieczenia,
    wycena itp...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2012-07-10 20:08:55
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    > i pamiętaj NIE pozwól sobie w każdym badać BIK, bo stracisz mnóstwo
    > punktów w ratingu!

    Mógłbyś rozwinąc?

  • 27. Data: 2012-07-10 21:55:09
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    W dniu 2012-07-09 22:40, RobertS pisze:

    > nie widzi, liczą sie same zapytania

    Wiec cztery zapytania o kredyt nie obnizyly scoringu na tyle by kredytu
    banki nie chcialy sprzedac. Chcialy wszystkie. Ciekawe do ilu trzeba
    zlozyc by scoring sie obnizyl znaczaco.

    Pozdrawiam,
    Marcin