  • 1. Data: 2002-05-31 10:51:07
    Temat: lokata obronna
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    Mam problem z lokata obronna (mBank) - 30.05 naliczone zostaly odsetki
    31.05 maja zrywam lokate i okazuje sie ze bank potraca mi 20% odsetek
    naliczonych 30.05 na podatki.
    Czy jest to zgodne z prawem - z tego co pamietam w trakcie calej batalii o
    lokaty
    obronne to naliczone odsetki nie mialy byc opodatkowane pomimo zerwania
    lokaty w pozniejszym terminie.
    A moze cos mi sie pomylilo i sa opodatkowane wstecz?

    Z gory dzieki za wyjasnienie
    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-31 11:19:06
    Temat: Re: lokata obronna
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A moze cos mi sie pomylilo i sa opodatkowane wstecz?

    A może... Odsetki w przypadku zerwania lub zmiany warunków lokaty są
    opodatkowane 20%, czyli normalna belka. Dodatkowo opodatkowaniu podlegają
    odsetki naliczone od marca'02, czyli od wprowadzenia belkowania.

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-05-31 16:16:39
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Po 1 w mbanku nigdy nie było jak do tej pory likat obronnych Więc i tak twoja
    lokata jest traktowana jako zwykła zmiennie oprocentowana

  • 4. Data: 2002-06-03 05:43:45
    Od: "Tomek" <t...@i...com.pl>

    > Po 1 w mbanku nigdy nie było jak do tej pory likat obronnych Więc i tak
    twoja
    > lokata jest traktowana jako zwykła zmiennie oprocentowana

    Kolego, chyba ominelo cie cale zamieszanie pod koniec 2001 roku zwiazane z
    lokatami obronnymi i nie jestes w temacie
    wiec lepiej nie zabieraj glosu jak nie wiesz o co chodzi.

    Tomek