  • 1. Data: 2012-03-14 17:10:16
    Temat: lokaty z kapitalizacją dzienną a te bez niej
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z
    kapitalizacją na koniec okresu?
    ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

  • 2. Data: 2012-03-14 18:21:01
    Temat: Re: lokaty z kapitalizacją dzienną a te bez niej
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-03-14 18:10, darkblue pisze:
    > jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z
    > kapitalizacją na koniec okresu?
    > ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

    http://kalkulatorlokat.pl/index.php

    Forsy jak lodu życzę:)
    Ebald

  • 3. Data: 2012-03-14 18:21:26
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    darkblue <n...@n...pl> napisał(a):

    > jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z
    > kapitalizacją na koniec okresu?
    > ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

    6,02% BRUTTO * 0,81 = 5,022% NETTO

    5,022% > 4%

  • 4. Data: 2012-03-14 18:25:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z
    > kapitalizacją na koniec okresu?
    > ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

    Jak dużego to okresu ma dotyczyć? Bo najprościej w EXCEL-u tabelkę ułożyć.
    Mnie po obliczeniach wyszło, że generalnie to na jedno wychodzi z ledziutką
    korzyścią dla tych 6,2%, natomiast otwartą pozostaje kwestia skutków
    zerwania lokaty wcześniej. Nie chce mi sie analizować regulaminów.
    Wychodzi, że po pół roku na lokacie 6,2% zyskasz około 1 procenta salda
    (100 zł na 10.000 zł)

  • 5. Data: 2012-03-14 22:21:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.03.2012 18:10, darkblue pisze:
    > jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z
    > kapitalizacją na koniec okresu?
    > ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

    Ale zdajesz sobie sprawe z tego, co sie stanie za ponad 2 tygodnie?
    Wtedy te z dzienna kapitalizacja moga sie okazac jeszcze gorsze przy
    malych kwotach.

  • 6. Data: 2012-03-14 23:50:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darkblue" jjqjdl$qst$...@n...task.gda.pl