  • 1. Data: 2012-03-14 11:11:43
    Temat: ZUNO
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam czy ktos wie kiedy w 2012 ruszy ZUNO w Polsce? pozdro

  • 2. Data: 2012-03-14 19:37:01
    Temat: Re: ZUNO
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mierzvoj" <m...@g...pl> wrote in message
    2...
    > witam czy ktos wie kiedy w 2012 ruszy ZUNO w Polsce? pozdro

    Chyba werbuja juz pracownikow bo sa takie oferty w necie; znalazlem tez
    http://albercik.pl/finanse/inwestycje/zuno-bank-konk
    urencja-dla-bankow-internetowych-w-polsce.html
    czyli moze nie I kwartal jak w artykule, ale lekkie opoznienie. Jednak nie
    ma co sie chyba tak zachwycac skoro rachunek bedzie platny...

  • 3. Data: 2012-03-15 08:48:00
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    2...
    > witam czy ktos wie kiedy w 2012 ruszy ZUNO w Polsce? pozdro

    Nie widzę miejsca na ten projekt w Polsce...

    ...ale pożyjemy zobaczymy!

    W.

  • 4. Data: 2012-03-15 10:52:08
    Od: Marcin Lubojański <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-14 20:37, Krzysztof pisze:

> [...]
    >
    > czyli moze nie I kwartal jak w artykule, ale lekkie opoznienie. Jednak nie
    > ma co sie chyba tak zachwycac skoro rachunek bedzie platny...

    Nie wiem na jakiej podstawie piszą o zamożniejszym kliencie i płatnych
    rachunkach. Na Słowacji konto w Zuno jest darmowe. Przy odpowiednim
    wkładzie na koncie (i lokatach) darmowe są też alerty SMSowe (bez
    ograniczeń ilościowych) i automatyczne przelewy nadwyżki z RORa na konto
    oszczędnościowe.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust