  • 1. Data: 2014-07-05 01:57:05
    Temat: konto FIRMOWE otwierane przelewem (bez kuriera i wizyty w placówce)
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    wiadomo mi o dwóch bankach które pozwalają otworzyć
    konto firmowe bez kuriera, tj. mBank i Meritum

    czy oprócz nich jakieś inne także oferują taką możliwość?!

  • 2. Data: 2014-07-05 10:23:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-07-05 01:57, zarząd komplementariusza pisze:
    > wiadomo mi o dwóch bankach które pozwalają otworzyć
    > konto firmowe bez kuriera, tj. mBank i Meritum
    >
    > czy oprócz nich jakieś inne także oferują taką możliwość?!

    o ile dobrze pamiętam IdeaBank

    Łukasz

  • 3. Data: 2014-07-05 22:37:05
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy moza mBankiem, Meritum oraz IdeaBankiem
    są jeszcze inne banki otwierające rachunki
    FIRMOWE bez kuriera i bez wizyty w placówce?

  • 4. Data: 2014-07-06 15:34:44
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-07-05 10:23, dddddddd pisze:

    > o ile dobrze pamiętam IdeaBank

    zle pamietasz