  • 1. Data: 2014-07-04 16:09:05
    Temat: dziwne praktyki cyfrowego polsatu
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    wprost "uwielbiam" rozmawiać z ćwierćinteligentami
    którzy obsługują "magiczny" system komputerowy, który
    traktują jak bożka - oni nie wiedzą jak on działa, ale
    liczą na to że bożek okaże im łaskawość i spełni prośbę

    kupując usługę internetową w cyfrowym polsacie próbowąłem
    tak dobrać dzień zawarcia umowy aby uzyskać odpowiednią
    datę wystawiania faktur VAT (chodzi o próbę skorelowania
    terminu płatności z terminem w którym dochody wpływają na
    rachunek bankowy).

    dialogi jak w "misiu" - generalnie każdy uważa że klient
    niepotrzebnie marudzi i niepotrzebnie pyta. Twierdzą że
    oni nie wiedza kiedy system wystawi fakturę bo to dopasuje
    ich magiczny system komputerowy. Wystawią fakturę i tam
    będzie termin i już. I to klient ma sie dostosować.

    pytanie brzmi: czy naprawdę system jest tak nieprzyjazny
    że próba zmiany daty wystawiania faktur zakończy się
    fiaskiem czy po prostu miałem pecha że trafiałem na
    ćwierćinteligentów, a sprawę da się pozytywnie załatwić?!

  • 2. Data: 2014-07-05 08:08:33
    Temat: Re: dziwne praktyki cyfrowego polsatu
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > pytanie brzmi: czy naprawdę system jest tak nieprzyjazny
    > że próba zmiany daty wystawiania faktur zakończy się
    > fiaskiem czy po prostu miałem pecha że trafiałem na
    > ćwierćinteligentów, a sprawę da się pozytywnie załatwić?!

    NTG

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-07-05 11:44:18
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    >NTG

    Jakie NTG?
    Przecież "chodzi o próbę skorelowania
    terminu płatności z terminem w którym dochody wpływają na
    rachunek bankowy"

    JS

  • 4. Data: 2014-07-05 12:53:01
    Od: Raff <r...@f...it>

    W dniu 7/5/2014 11:44 AM, JS pisze:

    > Jakie NTG?
    > Przecież "chodzi o próbę skorelowania
    > terminu płatności z terminem w którym dochody wpływają na
    > rachunek bankowy"

    Ale podmiot, który ma dokonać "korelacji" jest wybitnie niebankowy. Cyfrowy
    Polsat to nie bank, gdyby chodziło o Plus Bank to byłaby właściwa grupa. A tak
    to bardziej pl.rec.telewizja

  • 5. Data: 2014-07-05 22:26:11
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy ktokolwiek z czytelników grupy pozytywnie
    rozwiązał podobny problem z cyfrowym polsatem?

    czy ktokolwiek z czytelników grupy "negatywnie
    rozwiązał" podobny problem (=poległ, "nie da się")?