  • 1. Data: 2013-11-15 18:40:38
    Temat: mBank się łączy i przypomina Juniora PKO BP
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Ehlo!

    Łączą się. Kolejny, na szczęście niewielki, kroczek w kierunku Jedynego
    Słusznego Serwisu Pasiakowego.

    Ale ja nie o tym: właśnie założyłem domowemu małolactwu konto Junior w
    PKO BP. No dobra, przyznam się - założyłem je na dane małolactwa, ale
    tak naprawdę dla siebie samego, żeby przetestować 8-) Super zabawa.
    Ładny i prosty design, fajne i nienachalne materiały edukacyjne dla
    rodziców i dla dziecka, prosta obsługa konta. Oczywiście dodatkowo jest
    zabawa w odznaki, możliwość zakładania świnki-skarbonki, różne graficzne
    bajerki - ale wszystko nienachalne i po prostu ładne. Ogólnie: bardzo
    polecam dla małolatów.

    Jedno skojarzenie na koniec: IMHO mBank ze swoim nowym serwisem, grami i
    odznakami celuje w target <13 lat ;-) Po prostu takie skojarzenie samo
    się nasuwa po przeczytaniu kolejnych wątków na forum mBanku z których
    wynika, że nowe rozwiązania mBankowe są analogiczne do tych pko-wskich
    Juniorowych (odznaki, wyzwania, gry, szlaczki, żyrafki itp.) ;-)

    Czyżby następowała era mBank Juniora?

    Pozdr
    pwz

    P.S. Nie jestem pracownikiem PKO BP ani w jakikolwiek inny sposób -
    oprócz tego, że mam w nim konto - związany z tym bankiem.
    pwz

  • 2. Data: 2013-11-15 18:51:29
    Temat: Re: mBank się łączy i przypomina Juniora PKO BP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości grup
    >Czyżby następowała era mBank Juniora?

    No wiesz, trzeba zadbac o klientele na przyszlosc.

    J.