  • 1. Data: 2002-04-29 08:38:28
    Temat: mBank w koncu zaczal wykorzysytwac maila :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wiosna z mBankiem - Lato w Paryżu!

    W nowym konkursie mBanku nagrody są 'kobiece', lecz płeć nie gra tutaj roli!

    Do wygrania jest bardzo dużo:
    - 8 jednoosobowych wycieczek do Paryża
    - 900 apaszek mBanku
    - 450 wisiorków w kształcie delfina

    Każda z tych nagród to idealny prezent dla bliskiej Ci osoby.
    Wystarczy, że pomożesz jej w pozyskaniu nowych Klientek i Klientów mBanku i
    Nagroda Główna może należeć do niej. *

    Jeśli chcesz wziąć udział - nie zwlekaj!
    Konkurs trwa tylko do 30 czerwca!

    Dowiedz się więcej o mBanku.
    Odwiedź nas: www.kobieta.mBank.com.pl

    Pamiętaj
    Aby wziąć udział w konkursie, należy namówić co najmniej jedną osobę, by
    założyła konto w mBanku. Powinna wypełnić formularz na naszych stronach,
    podając koniecznie 8 ostatnich cyfr rachunku Uczestniczki konkursu:
    www.kobieta.mBank.com.pl

    * Wycieczka do Paryża, jako nagroda główna w konkursie, nie może zostać
    przeniesiona na osobę trzecią. Jeśli chcesz, by na wycieczkę pojechała
    wybrana przez Ciebie osoba, wystarczy, że będzie w trakcie konkursu Klientką
    mBanku, a przy zgłaszaniu nowych osób podany zostanie numer jej rachunku
    (patrz: http://www.kobieta.mBank.com.pl/regulamin.html )

    Powyższy list został wysłany za Pana zgodą, wyrażoną w momencie podpisania
    umowy o prowadzenie rachunku w mBanku, zgodnie z przepisami ustawy z 29
    sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
    Jeśli nie wyraża Pan zgody na otrzymywanie podobnych wiadomości w
    przyszłości, serdecznie prosimy o kontakt z naszą mLinią: 0 801 362 265

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-29 16:58:40
    Temat: Re: mBank w koncu zaczal wykorzysytwac maila :)
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    było ;-)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-04-29 17:04:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > było ;-)

    no ale czemu kurde ja to dostalem dzisiaj tj. 29 kwietnia?
    Bo Ty jak mi sie wydaje dostales to 25go.... ??? :D

  • 4. Data: 2002-04-29 17:26:38
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > no ale czemu kurde ja to dostalem dzisiaj tj. 29 kwietnia?
    > Bo Ty jak mi sie wydaje dostales to 25go.... ??? :D

    Wbrew, pozorom wysłanie 150 000 maili trochę czasu zajmuje (gdyby, każdy
    wychodził co sekundę to 24*60*60=86400 a jak ktoś podał jakąś kijową
    skrzynkę na drugim końcu świata, to zajmuje dużo więcej niż jedną sekundę.
    Dlatego np. w PKOBP za wysyłanie maili na jakąś zewnętrzną skrzynkę jest
    dodatkowa opłata 1,5 miesiecznie.

    Wystarczyło by oczywiście wysyłanie równolegle z kilku komputerów po
    kilkanaście maili jednocześnie, ale to są dodatkowe koszty...

    A tak na marginesie kiedy w mBanku zakładałeś rachunek?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 5. Data: 2002-04-29 17:36:12
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    1. czas wyslania maila nie zalezy od tego, gdzie jest serwer pocztowy
    adresata,
    2. waskim gardlem raczej nie jest komputer, ale przepustowosc lacza

  • 6. Data: 2002-04-29 18:08:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A tak na marginesie kiedy w mBanku zakładałeś rachunek?

    12 grudnia roku pamietnego

  • 7. Data: 2002-04-29 18:30:53
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <aajuek$pc0$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

    > no ale czemu kurde ja to dostalem dzisiaj tj. 29 kwietnia?
    > Bo Ty jak mi sie wydaje dostales to 25go.... ??? :D

    Ja rowniez dostalem maila, jednak rowniez i tym razem wybrakowanego!!!!
    W mojej skrzynce znalalzl sie malutki gif i to wszystko natomiast tekstu
    nie znalazlem :)

  • 8. Data: 2002-04-29 18:38:07
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "bromden" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > 1. czas wyslania maila nie zalezy od tego, gdzie jest serwer pocztowy
    > adresata,

    Miałbym co do tego wątpliwosci.

    by mail.mbank.com.pl with SMTP id g3QFUWN89309
    for <C...@W...PL >; Fri, 26 Apr 2002 17:30:32 +0200 (CEST)
    (envelope-from i...@m...com.pl)

    Maila wysyłał Host o IP 192.168.3.90. Mail dotarł na serwer pocztowy SMTP
    mBanku (mail.mbank.com.pl)
    Ten serwer musiał nawiązać połączenie z odpowiednim serwerem WP, lub np.
    hotmaila, i wysłać treść tego maila, następnie zakończyć połączenie.

    To że komuś z IP 192.168.3.90 wydaje się że być może szybko wysłał maila
    to tylko złudzenie. Serwer SMTP wszystkie je kolejkuje i po kolei wysyła.

    > 2. waskim gardlem raczej nie jest komputer, ale przepustowosc lacza

    Przed chwilą mówiłeś, że czas nie zależy od tego, gdzie jest serwer
    pocztowy adresata, a teraz mówisz że zależy od przepustowości łacza. No
    właśnie jak ma ten email być wysłany na jakąś zagraniczną skrzynkę, to
    właśnie przepustowość łącza = miejsce serwera pocztowego adresata.

    Co do tego komputera, to jeżeli będziesz równolegle wysyłał maile na
    skrzynki onetu, hogi, wp, z kilku komputerów (Serwerów SMTP), to chyba
    doją one szybciej niż jakbyś na każdy z portali wysyłał te meile po kolei.
    (do każdego serwera te maile idą inną drogą).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 9. Data: 2002-04-29 18:43:41
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > 12 grudnia roku pamietnego

    To dziwne... myślałem że wysyłają te emaile według kolejności zakładanych
    kont

    Kamil
    c...@h...pl

  • 10. Data: 2002-04-29 19:25:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To dziwne... myślałem że wysyłają te emaile według kolejności zakładanych
    > kont

    Ale niedawno zmienilem maila w systemie