  • 1. Data: 2010-05-17 19:20:43
    Temat: warto teraz zainwestowac w fundusze obligacji
    Od: PP <n...@n...pl>

    zakladajac, ze nie chce ryzykowac zbyt mocno, warto teraz waszym zdaniem
    zainwestowac w fundusze obligacji (rowniez takie inwestujace zagranica,
    typu unikorona nowej europy)? czy nalezaloby jednak spodziewac sie spadkow?

    jesli nie, to jakie inne inwestycje o nieduzym ryzyku mozecie polecic? a
    moze warto np. kupic troche dolarow lub innej obcej waluty (dzis w
    kantorze w centrum handlowym widzialem calkiem spora kolejke....)

  • 2. Data: 2010-05-17 19:26:39
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > jesli nie, to jakie inne inwestycje o nieduzym ryzyku mozecie polecic? a
    > moze warto np. kupic troche dolarow lub innej obcej waluty (dzis w
    > kantorze w centrum handlowym widzialem calkiem spora kolejke....)

    W kantorze na srpeadzie tracisz około 5% na wejściu.
    Nie wiem nie grywałem na foreksie, ale wydaje mi się że będą tam
    spready mogą być sporo mniejsze.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2010-05-17 19:30:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > W kantorze na srpeadzie tracisz około 5% na wejściu.
    > Nie wiem nie grywałem na foreksie, ale wydaje mi się że będą tam
    > spready mogą być sporo mniejsze.

    "[...] Nie pobieramy prowizji za realizację zleceń. Jedynym kosztem
    transakcji jest spread który dla najbardziej płynnych instrumentów
    zaczyna się już od 2 pipsów. [...]".

    Forex na platformie BOSSAFX
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=955#artid14729pos4

    Jak to się panowie liczy ?. Może ktoś pomoże (kiedyś się tym
    interesowałem, ale jakoś wyleciało mi z głowy).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-05-17 20:06:21
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Jak to się panowie liczy ?. Może ktoś pomoże (kiedyś się tym
    > interesowałem, ale jakoś wyleciało mi z głowy).

    Ale co się liczy? Spread zależy tylko od dobrej lub złej woli brokera.
    Generalnie lepiej wybierać tych z mniejszym spreadem, choć czasem z większym
    spreadem idą inne profity np. gwarancja stopów itp.

  • 5. Data: 2010-05-17 21:34:36
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "PP" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze warto np. kupic troche dolarow lub innej obcej waluty (dzis w
    > kantorze w centrum handlowym widzialem calkiem spora kolejke....)

    Sprzedawali zielone, czy brali?

  • 6. Data: 2010-05-18 06:52:08
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ale co się liczy?

    Ile to jest dwa pipsy w przeliczeniu na kasę ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-05-18 07:47:40
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ile to jest dwa pipsy w przeliczeniu na kasę ?.

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=7585
    http://luktom.biz/blog/h/wskazniki/luktom-pipsometer

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-05-18 09:44:31
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewtopic.ph
    p?t=7585
    > http://luktom.biz/blog/h/wskazniki/luktom-pipsometer

    A no tak. Generalnie to też zależy od pary. Pips to 4 miejsce po przecinku,
    a jeden lot to 100 tyś. jednostek. Na USDPLN na jednym locie kupujemy 100
    tyś. dolarów, jeden pips to będzie więc 10 dolarów w przeliczeniu na złote.
    Tak mi się wydaje :) Jak mam wątpliwości to sprawdzam na demo koncie.

  • 9. Data: 2010-05-18 20:48:00
    Od: PP <n...@n...pl>

> [...]
    > typu unikorona nowej europy)? czy nalezaloby jednak spodziewac sie spadkow?

    pozwole sobie wrocic do mojego zrodlowego pytania, jak obstawiacie?

  • 10. Data: 2010-05-19 10:10:45
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 17 Maj, 21:20, PP <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > moze warto np. kupic troche dolarow lub innej obcej waluty (dzis w
    > kantorze w centrum handlowym widzialem calkiem spora kolejke....)

    nie warto, po przypadku grecji, uruchamiaja sie straznicy (gdzies to
    czytalem) ktorzy maja za zadanie patrzec i pozbywac sie papierow
    krajow gdzie PKB nie pokrywa zadluzenia.
    Grecja, wlochy, japonia -porazka