  • 1. Data: 2024-06-13 20:25:12
    Temat: złoty słaby
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sprzedawajcie ojrasy i funciory
    bo Jaszczomp już leci z odsieczo.

    5000 x 5.14 = 25700zł

    700zł za friko :)

    Otake Polske walczylyśmy :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2024-06-14 11:58:49
    Temat: Re: złoty słaby
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB190C58D7C6C6PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > sprzedawajcie ojrasy i funciory
    > bo Jaszczomp już leci z odsieczo.
    >
    > 5000 x 5.14 = 25700zł
    >
    > 700zł za friko :)
    >
    > Otake Polske walczylyśmy :)

    Co się dzieje zł nadal się osłabia

    Jareczek nie może dodzwonić się do Glapcia?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    w domu humanisty nie szukaj śrubokręta

  • 3. Data: 2024-06-14 12:12:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 10:58:49 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:XnsB190C58D7C6C6PanElektronik@127.0.0.1>

    > Co się dzieje zł nadal się osłabia

    Coś tam mówili, ze znowu było jakies zawirowanie na rynkach, a wtedy
    słabe waluty tracą :-)

    W dodatku stopy dolarowe teraz wysokie ... czyli będzie w przysłosci
    tracił na wartosci :-)

    > Jareczek nie może dodzwonić się do Glapcia?

    Myślisz, ze sie zdzwaniają i knują ?

    :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-06-14 12:46:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:k3w45r85ogkm$.r7ozps5l2lk0.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Myślisz, ze sie zdzwaniają i knują ?
    >
    > :-)

    Tak

    Tylko teraz to jak ten ruski generał co miał czerwony guzik atomowy.
    Ale do niczego nie podłączony :)

  • 5. Data: 2024-06-14 15:19:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user J.F pisze tak:

    > Coś tam mówili, ze znowu było jakies zawirowanie na rynkach, a wtedy
    > słabe waluty tracą :-)

    a większość Polaków nadal nie chce euro :)

  • 6. Data: 2024-06-14 15:32:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 14:19:21 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:k3w45r85ogkm$.r7ozps5l2lk0.dlg@40tude.net>

    > a większość Polaków nadal nie chce euro :)

    No przeciez się cieszysz, ze zloty spadł :-)

    Czy taka większość ... może i większość. Troche pis przekonał,
    niekoniecznie siłą argumentów, troche sie boi nieznanego, trochę sie
    boi "ojro tojro", nie bez racji.

    Słowacja i Litwa jakoś przetrwały ten eksperyment :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-06-15 10:24:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jun 2024 14:19:21 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > a większość Polaków nadal nie chce euro :)

    Nie można dopuścić, by lobby bankowe przestało zarabiać na obrotach
    zagranicznych PL :)

  • 8. Data: 2024-06-15 11:06:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:o1hpibvmhlzi.162v05ftbvddf.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > No przeciez się cieszysz, ze zloty spadł :-)
    >
    > Czy taka większość ... może i większość. Troche pis przekonał,
    > niekoniecznie siłą argumentów, troche sie boi nieznanego, trochę sie
    > boi "ojro tojro", nie bez racji.

    idzie Polak ze zł kupić samochód (cena 20000 euro)

    Nadchodzi 14 czerwca i zonk. W tył nalewo. Czeka albo dokłada zł.

  • 9. Data: 2024-06-17 10:11:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jun 2024 11:06:42 +0200, PiteR wrote:
    > in <news:o1hpibvmhlzi.162v05ftbvddf.dlg@40tude.net>

    > idzie Polak ze zł kupić samochód (cena 20000 euro)
    >
    > Nadchodzi 14 czerwca i zonk. W tył nalewo. Czeka albo dokłada zł.

    Nadchodzi 14 czerwca 2044 roku. Idzie Polak z euro kupić auto, a tu
    zonk - juan sie umocnił, auto kosztuje drożej :-)

    A poważniej - ceny nowych aut u nas bardziej stabilne.
    Jakoś tam importer dba, żeby tak nie było.

    Szczególnie, że to często auta japońskie, albo koreanskie, albo made
    in Slovakia, z polskich częsci.

    J.

  • 10. Data: 2024-06-17 11:55:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1sbaw9e7q3w1x$.mfm2bml6j58x$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Nadchodzi 14 czerwca 2044 roku. Idzie Polak z euro kupić auto, a
    > tu zonk - juan sie umocnił, auto kosztuje drożej :-)

    To na pewno nie prawdziwy Polak.
    Prawdziwy Polak kupuje passata 1.9 TDI.

    > A poważniej - ceny nowych aut u nas bardziej stabilne.
    > Jakoś tam importer dba, żeby tak nie było.

    no prosze taki importer-Obajtek ;)

    > Szczególnie, że to często auta japońskie, albo koreanskie, albo
    > made in Slovakia, z polskich częsci.

    wow nie wiedziałem. Toyota, Honda też? To smutne.