eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweBank Millennium uruchomił pomoc online

Bank Millennium uruchomił pomoc online

2014-04-18 12:46

Bank Millennium uruchomił pomoc online

Bank Millennium uruchomił pomoc online © Yuriy Shevtsov - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Bank Millennium uruchomił usługę wspierającą klientów w czasie obsługi bankowości internetowej. Teraz wystarczy nacisnąć przycisk z napisem „Ekspert online”, aby udostępnić widok aktualnie wyświetlanego ekranu Millenetu konsultantowi Banku Millennium i otrzymać od niego natychmiastową pomoc.

Przeczytaj także: Bank Millennium zapowiada Millenet nowej generacji

- Naszym założeniem było udzielenie klientom najlepszego wsparcia przy korzystaniu z bankowości internetowej, a jest to możliwe tylko wtedy, kiedy konsultant ma dokładną wiedzę o tym, na czym polega problem klienta. Taką możliwość daje usługa współdzielenia ekranu, którą udostępniliśmy jako pierwszy bank w Polsce. Do tej pory nasi klienci, którym zdarzyło się napotkać trudność podczas poruszania się po systemie transakcyjnym, łączyli się z TeleMillennium i opisywali konsultantowi problem. Teraz pracownik Banku Millennium może bezpośrednio prowadzić klienta wewnątrz systemu transakcyjnego – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Po kliknięciu w przycisk „Ekspert online” otwiera się okno ze szczegółowymi instrukcjami, dotyczącymi możliwości udostępnienia konsultantowi podglądu obecnie wyświetlanego ekranu w systemie Millenet w celu otrzymania szybkiej, profesjonalnej pomocy. Wystarczy zadzwonić pod jeden z podanych w instrukcji, specjalnych numerów telefonu, by uzyskać połączenie z pracownikiem Banku Millennium, z którym można rozpocząć sesję współdzielenia ekranu. Po nawiązaniu połączenia telefonicznego konsultant podaje unikalny kod, który klient wpisuje po swojej stronie i w ten sposób konsultant zyskuje możliwość podglądu aktualnie oglądanej przez klienta strony w Millenet. Od tej chwili na ekranie Millenetu klient będzie widział dodatkowy kursor w kolorze pomarańczowym, pod którym będzie napisane imię i nazwisko konsultanta, z którym klient rozmawia przez telefon. Konsultant ma wyłącznie bierny dostęp do ekranu z bieżącym widokiem systemu Millenet klienta i możliwość wskazywania na nim elementów (następuje to poprzez wyświetlenie ramki wokół nich), bez technicznej możliwości kliknięcia jakiegokolwiek elementu, czy uzupełnienia jakiegokolwiek pola. Ponadto konsultant nie może oglądać innych otwartych zakładek w przeglądarce klienta, jak również żadnych innych elementów czy programów zainstalowanych na jego komputerze. Dodatkowo podczas sesji współdzielenia obydwie strony mogą skorzystać z czatu, który stanowi wygodne uzupełnienie pomocy. W ten sposób konsultant ma możliwość przesłania klientowi np. linków do stron internetowych zawierających informacje uzupełniające temat rozmowy.

fot. mat. prasowe

Ekspert online

Na stronach systemu Millenet umieszczony został przycisk „Ekspert online”, po którego naciśnięciu i wpisaniu specjalnego kodu, można udostępnić widok aktualnie wyświetlanego ekranu Millenetu konsultantowi Banku Millennium i otrzymać natychmiastowąpomoc.


Klient może zakończyć sesję współdzielenia ekranu w dowolnym momencie, korzystając z dodatkowego panelu po lewej stronie ekranu. Po zakończeniu sesji konsultant traci bezpowrotnie możliwość widoku ekranu systemu Millenet klienta. Nawiązanie kolejnej sesji możliwe jest jedynie po wpisaniu nowego kodu uzyskanego od konsultanta. Kody generowane są jednorazowo dla każdej kolejnej sesji. Skorzystanie z pomocy online nie wymaga od klienta instalowania żadnego oprogramowania, wystarczy przeglądarka, która spełnia wymagania związane z obsługą systemu Millenet.

fot. mat. prasowe

Ekspert online w systemie Millenet

Po kliknięciu w przycisk „Ekspert online” otwiera się okno ze szczegółowymi instrukcjami, dotyczącymi możliwości udostępnienia konsultantowi podglądu obecnie wyświetlanego ekranu w systemie Millenet w celu otrzymania szybkiej, profesjonalnej pomocy.


Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

  • Komentarz usunięty

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: