GPW: debiut spółki CAM Media
2008-05-08 10:21
Przeczytaj także: Cyfrowy Polsat zadebiutował na GPW
Oferta publiczna obejmowała do 2.000.000 akcji serii E nowej emisji oraz sprzedaż do 600.000 akcji serii B. Cena emisyjna ustalona została na poziomie 10 zł.Akcje oferowane były w dwóch transzach: w Transzy Małych Inwestorów – 600.000 akcji serii E oraz w Transzy Dużych Inwestorów – 2.000.000 akcji, w tym: 600.000 akcji serii B i 1.400.000 akcji serii E. Wartość emisji akcji serii E wynosi 20 mln zł, a wartość całej oferty – 26 mln zł.
Papiery wartościowe wprowadzane do obrotu to 2.000.000 praw do akcji serii E.
Przedmiotem działalności spółki jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi. Kampanie reklamowe typu „ambient” są zaliczane do kategorii „reklama zewnętrzna” lub inaczej reklama outdoorowa (reklama oparta na wykorzystaniu tablic billboardowych). Drugą kategorią kampanii jest reklama w punktach sprzedaży, nazywana „reklamą indoorową”.
Spółka prowadził kampanie reklamowe dla dużych firm, m.in. Winiary, KNORR, Agora, IKEA, Telewizja Polska, PTC Era, Royal Unibrew, Polkomtel, US Pharmacia, Unilever, Totalizator Sportowy, Samsung, Polkomtel, Pepsico, Kredyt Bank, Warta.
oprac. : Marta Kamińska / eGospodarka.pl