eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansoweKarta kredytowa VISA od Meritum Bank

Karta kredytowa VISA od Meritum Bank

2009-11-04 01:10

Karta kredytowa VISA od Meritum Bank

Karta kredytowa VISA Classic Meritum © fot. mat. prasowe

Meritum Bank wprowadza do swojej oferty produkty kartowe. W pierwszym kroku zaoferuje klientom indywidualnym kartę kredytową, a następnie, wraz z uruchomieniem e-bankingu, karty debetowe dla klientów indywidualnych oraz dla małych i średnich firm. Bank uruchomił także nowy serwis internetowy, który już wkrótce zostanie uzupełniony o serwis transakcyjny.

Przeczytaj także: Karta kredytowa Tesco VISA Clubcard

fot. mat. prasowe

Karta kredytowa VISA Classic Meritum

Karta kredytowa VISA Classic Meritum

„Meritum Bank, dopasowując ofertę do potrzeb klientów, poszerza gamę produktów o karty płatnicze będące dziś produktem podstawowym”- mówi Radosław Dylik, kierownik ds. kart kredytowych – „Nasi klienci to osoby dynamiczne, swobodnie korzystające z technologicznych rozwiązań i bankowych usług internetowych. Oferta naszego banku bez kart płatniczych byłaby dla nich niepełna”.

Karty kredytowe będą sprzedawane z wykorzystaniem sprzedażowej aplikacji Feniks, którą Meritum Bank wprowadził w listopadzie 2008 roku, a która udowodniła swoją przydatność przy sprzedaży kredytów gotówkowych. Aplikacja „Feniks” o rozszerzonej funkcjonalności umożliwia zakup karty kredytowej podczas jednej wizyty w Oddziale. W kolejnym etapie Bank planuje uruchomienie sprzedaży kart kredytowych także przez pośredników.

Wszystkie karty Meritum Banku posiadają CHIP, co jest ważnym elementem bezpieczeństwa. Karty wydawane są we współpracy z organizacją VISA, a obsługę w zakresie produkcji kart i autoryzacji operacji zapewnia Bank Zachodni WBK.

Wprowadzana karta kredytowa VISA Classic jest instrumentem płatniczym, objętym bezpłatnym ubezpieczeniem od nieuprawnionych operacji oraz od kradzieży gotówki wypłacanej z bankomatu. Karta przeznaczona jest dla osób regularnie dokonujących transakcji i dlatego Bank nie pobierze opłat związanych z wydaniem i obsługą karty kredytowej, jeśli suma wydatków miesięcznych na karcie osiągnie przynajmniej 300 zł. Oznacza to, że uniknięcie opłat jest w zasięgu większości klientów.

Aktualnie Bank wspiera sprzedaż swojej karty kredytowej oferując ją w promocyjnym pakiecie. „Decydując się na zakup karty kredytowej VISA Classic łącznie z lokatą terminową lub kredytem gotówkowym, klient otrzymuje korzystniejsze warunki cenowe dla lokaty lub kredytu. Premia jest wypłacana od razu w formie wpłaty wprost na rachunek karty kredytowej” – kontynuuje Radosław Dylik – „Będziemy w dalszym ciągu dopasowywać produkty kartowe do oczekiwań klientów i rozwijać kolejne ich funkcjonalności. W tym kierunku podążają prace w następnych projektach”.

Wizualizacja karty kredytowej przedstawia mechanizm, zbudowany ze współdziałających ze sobą kół zębatych. Bank nawiązuje w ten sposób do wartości, którymi stara się kierować na co dzień: do niezawodności działania, precyzji, dopasowania i współdziałania z klientem.

Szczegóły nowej oferty karty kredytowej Meritum Bank:
  • karta wyposażona w CHIP
  • możliwość otrzymania karty podczas jednej wizyty w oddziale Banku
  • brak opłat za wydanie i używanie karty przy płatnościach min. 300 zł miesięcznie
  • brak opłaty za ubezpieczenie od nieuprawnionych operacji oraz rabunku gotówki
  • 54 dni okresu bezodsetkowego
  • oprocentowanie gotówkowe 12% do czerwca 2010 roku, następnie 19,9%
  • oprocentowanie bezgotówkowe 15,9%
  • możliwość wyboru dnia spłaty zadłużenia karty
  • oferta promocyjna przy zamówieniu karty w pakiecie
Pod adresem www.meritumbank.pl została również udostępniona nowa strona Meritum Banku. Już wkrótce, po wdrożeniu e-bankingu, jej częścią stanie się serwis transakcyjny. Tworząc nową stronę, jej autorzy chcieli przede wszystkim zapewnić użytkownikom kompleksową informację o usługach i działalności Banku, przedstawioną w sposób przejrzysty oraz funkcjonalny.

„Nowy serwis internetowy jest efektem realizacji strategii Banku, która zakłada rozwinięcie elektronicznego kanału sprzedaży produktów. Portal www.meritumbank.pl staje się dla nas kluczowym miejscem kontaktu Klienta z Bankiem, istotnym źródłem wiedzy oraz dystrybucji oferty. Dodam, że wkrótce wdrażamy serwis transakcyjny dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm, a także udostępnimy w Internecie nowe produkty” – mówi Bartłomiej Babicz, Dyrektor Departamentu Marketingu - ”Chcemy pokazać naszym Klientom, że korzystanie z usług bankowych za pośrednictwem Internetu to nie tylko szeroki i łatwy dostęp do wiedzy oraz istotna oszczędność czasu, ale także niższe koszty. To sedno naszej filozofii działania” – podsumowuje.

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: