Nowe konto osobiste od Kredyt Banku
2011-05-20 13:32
Ekstrakonto Plus - plakat © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Nowe Konto Zarabiające od Meritum Bank
Finanse z zasadamiBank pod koniec ub.r. ogłosił nową strategię, która zakłada rozwój banku w wybranych segmentach klientów indywidualnych zamożnych, średniozamożnych oraz SME i Mid Cap. Ponadto kładzie silny nacisk na pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie efektywności banku, a także poprawę jakości relacji z klientami. Jednym z kluczowych czynników, dzięki któremu Kredyt Bank ma się stać liderem w wybranych produktach, jest wzrost satysfakcji klientów oraz wzmocnienie marki banku.
Nowa oferta jest wynikiem pracy nad repozycjonowaniem marki i ma za zadanie wspierać realizację założeń strategii Kredyt Banku. Jest także symbolem zmian wizerunkowych, zachodzących w banku.
- Mamy bardzo dobrą strategię rozwoju banku, jej wdrożenie przynosi konkretne, wymierne efekty. Jednak aby wspomóc jej realizację, potrzebna jest bardziej wyrazista marka Kredyt Banku. Przeprowadziliśmy wiele badań, analiz, ankiet oraz warsztatów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wnioski z nich płynące są takie, że dla klientów ważne jest to, aby w banku czuć się jak prawdziwy klient, partner w biznesie. Oczekują oni uprzejmości, dobrej obsługi, dostępności pracowników, przystępnych cen produktów, przejrzystej oferty i rzetelności. Nie chcą czuć się jak numer rachunku bankowego - dodał prezes M. Bardan. To właśnie z sugestii i opinii klientów powstała koncepcja pasująca do Kredyt Banku czyli "Finanse z zasadami" - powiedział Maciej Bardan, prezes Zarządu Kredyt Banku.
"Finanse z zasadami" to nowa filozofia Kredyt Banku, która będzie kształtować jego wizerunek. To również kanon zasad biznesowych.
Bank zapewnia zatem, że będzie tak zmieniał ofertę produktową, usługi i procesy, aby dać swoim klientom poczucie, iż są jego partnerami, że są dla niego ważni. Nowe pozycjonowanie wsparte będzie aktywnymi działaniami promocyjnymi, nowym hasłem - "Finanse z zasadami" - oraz wykorzystaniem w kampaniach reklamowych uznanego i lubianego duetu Wojciech Mann i Krzysztof Materna.
Ambicją Kredyt Banku jest na trwałe zaistnieć w świadomości klientów jako bank, który świadcząc usługi finansowe chce być blisko klienta, współpracować z nim na zasadach wzajemnego szacunku i zrozumienia potrzeb. Podejmowane obecnie działania mają doprowadzić do zwiększenia siły akwizycyjnej banku poprzez znaczną poprawę oferty oraz podniesienie na stałe standardów obsługi klienta. Już od początku maja w banku trwają intensywne szkolenia pracowników z nowych standardów obsługi klienta.
Nowe Ekstrakonto Plus
Pierwszym krokiem do realizacji celów strategicznych jest Ekstrakonto Plus. Oprocentowanie rachunku wynosi 7% do kwoty 3 tys. zł.
fot. mat. prasowe
Ekstrakonto Plus - plakat
Bank nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku, wszystkie przelewy internetowe, wypłaty z bankomatu w całej Polsce. Dodatkowo bezpłatna będzie też karta do rachunku, o ile klient wykona nią miesięcznie min. 5 transakcji bezgotówkowych. Minimalna kwota miesięcznych wpływów, przy których Bank oferuje bezpłatne funkcje do rachunku to 1 tys. zł. Konto będzie można otwierać także przez Internet.
Środki powyżej 3 tys. zł nie będą oprocentowane, a dla wszelkich nadwyżek Kredyt Bank oferuje Konta Oszczędnościowe lub lokaty oprocentowanie nawet do 6% (dla depozytów z dzienną kapitalizacją.)
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl