Millennium Bank wprowadza usługę "Skanuj i Płać"
2013-02-21 10:55
Kod QR © Bombaert Patrick - Fotolia.com
Przeczytaj także: Bank Millennium: pożyczka gotówkowa w Aplikacji Mobilnej
Nowa usługa „Skanuj i Płać” pozwala szybko i wygodnie płacić za rachunki przy pomocy telefonu komórkowego. Kody QR (Quick Responses) to kwadratowe znaczki, złożone z mniejszych czarnych i białych kwadracików, umieszczone na rachunku. Zeskanowane komórką pojawiają się w postaci gotowych formularzy przelewu w aplikacji mobilnej. By opłacić rachunek wystarczy zaakceptować płatność. Cały proces odbywa się automatycznie i trwa kilkanaście sekund. Klienci Banku Millennium mogą w ten sposób opłacać rachunki papierowe i elektroniczne wszystkich firm wystawiających faktury z QR kodami. Są to m.in. UPC, Netia, Orange i PGNiG.Poniżej przykładowe ekrany obrazujące usługę:
fot. mat. prasowe
Przykładowe ekrany obrazujące usługę
Od 18 lutego można też korzystać z usług kolejnego pośrednika płatności internetowych – Transferuj.pl. Nowy pośrednik obsługuje m.in. sprzedaż biletów do Teatru Lalki, Maski i Aktora Groteska w Krakowie, Teatru Współczesnego, Studio Buffo oraz Teatru Palladium - znanego i popularnego miejsca, gdzie od lat organizowane są najważniejsze koncerty w Warszawie. Jak pokazuje analiza transakcji, płatności internetowe są bardzo popularną i wygodną alternatywą dla płatności kartami. Klienci Banku Millennium płacą w ten sposób ponad dwukrotnie częściej niż plastikiem.
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)