-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... agencji reklamowych, które świadczą szeroko rozumiane usługi reklamowe, badawcze, wydawnicze, wspierając firmy w komunikacji marketingowej i dotarciu do klientów. To głównie ich problemy finansowe odbijają się w bazie danych KRD. - Ta branża charakteryzuje się dużym rozdrobnieniem. Małe agencje reklamowe często przyjmują w ciemno każde zlecenie, bo ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... , outdoorze i kinie rosły, a w prasie oraz telewizji malały. Małe agencje z największymi długami Branża kreatywna w Polsce to agencje reklamowe i marketingowe zajmujące się m.in. ... wierzycieli „branżowych” są ponadto firmy poligraficzne i wydawnicze, które mają do odzyskania 1,2 mln zł. Sytuacji nie poprawia fakt, że firmy reklamowe same mają do ...
-
Agencje reklamowe zadłużone na 112,7 mln zł
... małe, kilkuosobowe agencje oraz freelancerzy. Największe zadłużenie, a także najwyższą łączną liczbę dłużników mają agencje reklamowe: na koniec I półrocza 2022 r. zaległości 3745 z nich sięgają 98,9 mln zł. 7,3 mln zł powinny spłacić firmy ... należy do jednoosobowych działalności gospodarczych. Małe agencje marketingowe, reklamowe czy PR-owe oraz ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... się m.in.: Jakie długi mają agencje reklamowe? Dlaczego branża marketingowa ma problemy z utrzymaniem płynności finansowej? Jakie firmy mają największe zadłużenie? Branża marketingowa w ... ,9 mln zł, ale w rejestrze jest ich mniej, bo 1,8 tys. Małe agencje reklamowe i marketingowe pracują głównie projektowo. Wiąże się to z ciągłym wyzwaniem utrzymania ...
-
Poligrafia, czyli o długach, które urosły 4-krotnie
... autorzy raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” zauważają, że firmy poligraficzne dość ostrożnie podchodzą do prognoz, ... reklamowe, handel i wydawnictwa. – Długi wobec poligrafii są mocno rozproszone między poszczególne branże, co mogłoby sugerować, że zaległe płatności dotyczą raczej niewielkich zleceń wykonywanych przez małe ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... banków – mówi Michał Sepioło, Country Operations Manager z firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK. Celem ... właśnie zagadnieniu poświęcono połowę wizyt. Badacze sprawdzali czy klienci - małe, średnie spółki czy nawet korporacje, są dla ... i miejsca do siedzenia były zadbane, plakaty i banery reklamowe dobrze się prezentowały. Na koniec ocenie ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... najnowszego raportu nt. lojalności klientów w bankowości detalicznej firmy Bain & Company, na zmianę banku w 2013 roku zdecydowało ... skłonność do polecania marki znajomym oraz małe zainteresowanie klientów zmianą banku. Globalny wskaźnik ... to jednak odbywać w oparciu o rzeczywiste wartości, a nie reklamowe slogany. Nie należy zapominać także o zjawisku ...