-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... spadek jeśli chodzi o obsługę on-line: z 47 proc. do 39 proc. Preferencje polskich klientów w zakresie kanałów bankowych i produktów są zgodne z trendami obserwowanymi w ... Trend przyspieszyła pandemia, rosnąca liczba zakupów w sieci oraz zmieniające się zachowania konsumenckie. W skrócie BNPL polega na tym, że za dzisiejszy zakup w Internecie ...
-
Redukcja kosztów priorytetem dla banków
... . Redukcje te, w ciągu ostatnich 10 lat, znacząco ułatwiały zmieniające się zachowania konsumenckie oraz rozwój bankowości cyfrowej. Raport Kearney zauważa jednak, że ... chęć eliminacji zbędnych kosztów, cyfryzację sektora oraz zmieniające się preferencje klientów – dodaje ekspert. Gorzej przedstawia się pozycja banków działających w Polsce w zakresie ...
-
Nowoczesne metody płatności domeną Polaków
... (62%) oraz rozpoznawanie twarzy (49%). O New Payment Index 2022 Globalne badanie konsumenckie New Payments Index przeprowadzone przez Mastercard pokazuje zmieniające się nastawienie konsumentów do nowoczesnych form płatności i bada ich preferencje w tym zakresie. W badaniu przeprowadzono wywiady online wśród 35 040 dorosłych osób na ...