  • 11. Data: 2006-10-23 21:10:48
    Temat: Re: [1/2 OT] Koniec Geanta
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:ehivnv$tt$1@ochlapek.sierp.net...

    > z ciekawosci spojrzalem sobie na rachunek na stan punktowy
    > konta,
    > i sie troche zdziwilem.. 1840 punktow, z czego za ostatnie
    > zakupy
    > 170 punktow. Zazwyczaj robie zakupy na podobna kwote raz w
    > tygodniu,

    170 pkt odpowiada kwocie 340 zł. zapłaconej w całości tą Galią.
    Możliwe tez, że była to niższa kwota, tylko doszły punkty
    promocyjne. Punkty nie expirują. Jeśli była niższa, to
    wyjasnieniem może być to, że wcześniej nie kupowałeś towarów, za
    które są te dodatkowe punkty. Jesli nie płaciłeś tą Galią za
    całość, ale jakąś inną kartą czy tam bonem, punktów jest 2-krotnie
    mniej.

    marekz

  • 12. Data: 2006-10-24 08:15:06
    Od: roman k <K...@a...pl>

    > Dzięki likwidacji Geant stałem się dzis szczesliwym posiadaczem Trylogii
    > Star Wars'ów za okrągłe 40zł

    Ja wprawdzie kupuję tam stale i mam kartę srebrną (co daje podwójną
    ilość punktów) ale jestem już bogatszy o video i dwa komplety głośników
    Creativa. A ponieważ zbliża godzina zero to i obecne 4000 punktów muszę
    sobie szybko na coś zamienić.

    Pozdrowienia
    RomanK>