  • 1. Data: 2011-11-27 15:19:19
    Temat: 1,5 BILIARDA $
    Od: root <a...@j...com>

    Na stronie forbsa, można przeczytać
    "Łączny majątek śmietanki amerykańskiego biznesu wart był w tym roku 1,53
    biliarda dolarów"
    Mam pytanie co to jest "biliard"?

  • 2. Data: 2011-11-27 15:39:33
    Temat: Re: 1,5 BILIARDA $
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 16:19:19 +0100, root napisał(a):

    > Na stronie forbsa, można przeczytać
    > "Łączny majątek śmietanki amerykańskiego biznesu wart był w tym roku 1,53
    > biliarda dolarów"
    > Mam pytanie co to jest "biliard"?

    Już wiem co to 1biliard = 1e15
    Co prawda mnie uczyli że to trylion ale co tam - świat się zmienia.
    Zresztą trylion też jest fajny
    w usiech 1T=1e12 (czyli tyle co u nas bilion)
    a normalnych krajach 1T=1e18 (czyli milion razy więcej niż w usa!)
    Za to w usach nie ma normalnego miliarda. Nie wiem jak żyją bez niego.
    Ot ciekawostki przyrodnicze.

  • 3. Data: 2011-11-27 16:34:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "root" <a...@j...com> wrote in message

> [...]
    > a normalnych krajach 1T=1e18 (czyli milion razy więcej niż w usa!)
    > Za to w usach nie ma normalnego miliarda. Nie wiem jak żyją bez niego.

    spoko, za chwilę dojdziemy do bazyliona :)

    george

  • 4. Data: 2011-11-27 16:43:17
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 17:34:03 +0100, george napisał(a):

    > "root" <a...@j...com> wrote in message

    > spoko, za chwilę dojdziemy do bazyliona :)
    >
    > george

    No właśnie. Przedtem powinniśmy jakoś ujednolicić nazewnictwo, bo może to
    prowadzić do poważnych pomyłek.

  • 5. Data: 2011-11-27 22:32:40
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    root <a...@j...com> napisał(a):

    > No właśnie. Przedtem powinniśmy jakoś ujednolicić nazewnictwo, bo może to
    > prowadzić do poważnych pomyłek.

    Właśnie tacy nawiedzeni ujednolicacze jak ty tworza takie twory jak unia eu,
    jak chcesz cos wiedziec palancie o danym kraju, to sie tego dowiedz, nie
    wszystko czego uczyli cie w twojej przyzakladowej szkole jest aktualne na calym
    swiecie.

  • 6. Data: 2011-11-28 07:40:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 22:32:40 +0000 (UTC), ron napisał(a):

> [...]
    > wszystko czego uczyli cie w twojej przyzakladowej szkole jest aktualne na calym

    Znowu piłeś?