  • 11. Data: 2008-07-17 21:30:20
    Temat: Re: 10 zł z bankomatu
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    koment <p...@o...pl> napisał(a):

    > A po co wypłacać 10zł? przy obecnym wzroście cen w tuskolandzie to na 2
    > piwa wystarczy :)

    A na przykład nastolatki które mają Easy Konto. Dla niektórych te minimalne
    5 dych jednorazowej wypłaty z euronetu to nadmiar szczęścia.

  • 12. Data: 2008-07-17 22:02:49
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g5oc14$902$1@nemesis.news.neostrada.pl, *koment* wrote:

    > A po co wypłacać 10zł? przy obecnym wzroście cen w tuskolandzie to na
    > 2 piwa wystarczy :)
    > Przy okazji - wszyscy którzy sie dziwią dlaczego bankomaty nie wydają
    > 10zł - to chyba nigdy nie widzieli paczki dziesiątek (100sztuk) -
    > najgorzej wymiętolone banknoty w obiegu - liczenie tego to masakra,
    > zwłaszcza że banki wrzucają do kaset nie tylko banknoty wprost
    > przywiezione z NBP. Od strony technicznej -nie dziwie sie bankom :)
    >
    > PS: dla niektórych to bankomat powinien jeszcze sypać monetami i
    > bilonem :]

    Zglosze ta uwage automatom vendingowym (nie wiem jak ta sie madrze po polsku
    nazywa - w kazdym razie tym sprzedajacym cole i batoniki) ze nie chca mi
    50zl banknotu przyjac. A jak sie ma 10zl, to latwiej chociazby wsrod
    wspolpracownikow je rozmienic na monety.
    Poza tym jak jest zrzutka na przynoszone jedzenie to takze przydaje sie miec
    drobniejsze pieniadze.
    We wszystkich innych miejscach place karta, ale w powyzszych sie nie da.
    Moze za jakis czas m-pay?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2008-07-17 22:57:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-17, koment <p...@o...pl> wrote:

    > A po co wypłacać 10zł? przy obecnym wzroście cen w tuskolandzie to na 2 piwa
    > wystarczy :)

    U mnie np. dlatego, że powyżej 10 mogę w swoim spożyczym płacić
    kartą. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-07-18 07:30:57
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > U mnie np. dlatego, że powyżej 10 mogę w swoim spożyczym płacić
    > kartą. :)

    mam podobnie, nie wyplacam gotowki, ktorej w danej chwili nie potrzebuje, bo
    wszedzie gdzie sie da place karta

    jezeli musze zaplacic np. 80 zl to tyle chce wyplacic z bankomatu, a nie
    100...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-07-18 19:50:29
    Od: "koment" <p...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > jezeli musze zaplacic np. 80 zl to tyle chce wyplacic z bankomatu, a nie
    > 100...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Jeśli chcesz 80zł to typujesz 80 i sypnie Ci dwudziestkami :)

    Koment

  • 16. Data: 2008-07-19 13:03:30
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik darnok napisał:

    > Pekao sa to zalezy od konkretnego bankomatu, bo albo minimalnym
    > nominalem jest 10zl albo 20zl.

    Dycha to jest minimum w bankomatach starego Pekao sprzed fuzji 1+1+1+1=1
    :-). Te co były niegdyś bankomatami BDK (Lublin & okolice) odziedziczyły
    minimalny nominał 20.

    Przemek

  • 17. Data: 2008-07-21 21:22:46
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    koment wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A po co wypłacać 10zł? przy obecnym wzroście cen w tuskolandzie to na 2
    > piwa wystarczy :)

    W Tuskolandzie może na 2, w mojej okolicy 10 złotych kupuje 4 piwa 0,5
    litrowe, jasne pełne (nie marki biedronka).

  • 18. Data: 2008-07-22 08:34:49
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

  • 19. Data: 2008-07-22 10:20:38
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 17 Lip, 09:11, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > z jakich jeszcze?

    Z SGB. Ostatnio chciałem wypłacić 400 zł z ich bankomatu, a tu
    komunikat, że taka kwota nie może być wypłacona. Zmniejszyłem kwotę do
    300 zł i wypłacił mi... dziesiątkami :]
    Pzdr