  • 1. Data: 2008-07-16 23:38:08
    Temat: ZONKu ;) w Multi odsłona kolejna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ZONKu ;) w Multi odsłona kolejna...

    -- Ile to jest 3.50 odjąć 3.50?
    -- Minus 0.23 daje takie odejmowanie...

    Tak policzył Multi. Na dodatek zabrał kolejny raz zł 3.50 za prowadzenie
    rachunku, nie oddając nic z tego, co zabrał w ubiegłym miesiącu, choć na
    konto wpłynęło w ubiegłym miesiącu ponad 1500 złotych. W tym zresztą też
    ponad 1500 złotych. Umowa o prowadzenie rachunku została już przeze mnie
    wypowiedziana. W efekcie wypowiedzenia bank zastrzegł kartę bankomatową,
    choć zauważyłem, że jest mi ona potrzebna, i (nie pytając mnie o zdanie)
    uznał, iż ewentualne pieniądze (które pozostaną na tym koncie po okresie
    wypowiedzenia) wypłaci mi w kasie tam, gdzie zostało założone konto. :)

    Tu kolejny ZONK -- tam nie ma kasy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2008-07-17 08:15:04
    Temat: Re: ZONKu ;) w Multi odsłona kolejna...
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > konto wpłynęło w ubiegłym miesiącu ponad 1500 złotych. W tym zresztą też
    > ponad 1500 złotych. Umowa o prowadzenie rachunku została już przeze mnie

    I może dlatego trzyma się starej tabeli opłat i prowizji i 'nowe' już
    ciebie nie dotyczy?

    > W efekcie wypowiedzenia bank zastrzegł kartę bankomatową,

    wywiązał się umowy, w której (regulamin) o tym postępowaniu wspomniał.

    > choć zauważyłem, że jest mi ona potrzebna, i (nie pytając mnie o zdanie)

    Jesteś tego pewny? Wszak istnieje umowa, w której strony sobie co nieco
    wyjaśniły/ oznajmiły/ zgodziły się.

    > uznał, iż ewentualne pieniądze (które pozostaną na tym koncie po okresie
    > wypowiedzenia) wypłaci mi w kasie tam, gdzie zostało założone konto. :)
    > Tu kolejny ZONK -- tam nie ma kasy. :)
    Czy przypadkiem w KC nie ma czegoś o wskazaniu w wypowiedzeniu innego
    rachunku bankowego, na który pozostające środki mają być przelane w
    momencie zamknięcia rachunku? Byłoby to nawet logiczne.

  • 3. Data: 2008-07-17 21:45:35
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "K.K." 487eff92$...@n...home.net.pl

    > wywiązał się umowy, w której (regulamin) o tym postępowaniu wspomniał.

    Więc regulamin zakłada, iż bank zabiera pieniądze, które pozostaną
    na koncie po okresie wypowiedzenia? :) Bo jak inaczej je wypłacić
    w kasie, gdy kasy nie ma? :)

    Dziś poprosiłem o sól. Ponieważ rachunek opłaciłem wcześniej, odszedłem
    po zjedzeniu bez pożegnania się z kelnerem. Mam oczekiwać w domu policji
    i oskarżenia o niezapłacenie za sól, która być może kosztuje milion
    złotych? :) Zanim poprosiłem o sól -- nie zainteresowałem się jej ceną. :)

    Może zrobiłem błąd, którego przyjdzie mi żałować (w więzieniu) do końca
    mego życia? :) I nie sprawdziłem na czas ceny soli, i nie sprawdziłem
    na czas ceny sprawdzenia salda w bankomacie banku.

    Aby było jasne -- z usług banku rezygnuję, gdyż sprawdzenie salda
    w bankomacie banku kosztuje złotówkę. I aby było jasne -- uważam,
    że sprawdzanie salda w dowolnym bankomacie powinno być bezpłatne.
    To samo dotyczy reszty usług bankowych, poza (rzecz jasna) kredytami.
    Bank szmal tworzy/produkuje/buduje -- więc za szmal pieniądze bierze.

    Jeszcze na studiach (na ekonomii politycznej, bo takie to były czasu)
    uczono mnie o tym, że pieniądz nie ma pokrycia w towarach, ani (tym
    bardziej) w złocie itp. kruszcach. :)

    Te regulaminy tego banku są co najmniej dziwne. :)

    > Jesteś tego pewny? Wszak istnieje umowa, w której strony sobie co nieco
    > wyjaśniły/ oznajmiły/ zgodziły się.

    Jestem tego pewny. (że karat jest mi potrzebna -- choćby do wpłacenia
    makulatury na początku przyszłego miesiąca, kiedy jeszcze konto będzie
    funkcjonowało) Jaki sens ma zastrzeganie karty bankomatowej służącej
    tylko do wpłacania pieniędzy? Także do wypłacania? Niby tak, ale ja
    tylko wpłacam i nie mam tam żadnych linii debetowych, więc co najwyżej
    zabrałbym kartą swoje pieniądze, nie zaś banku. :) W ostateczności bank
    mógłby zastrzec kartę tydzień czy dwa tygodnie przed zamknięciem rachunku
    lub zablokować możliwość wypłacania nią pieniędzy czy płacenia nią.
    (karty mi nie zabrano, więc nie o plastyk tu chodzi, i nie o złoto ze styków)

    > Czy przypadkiem w KC nie ma czegoś o wskazaniu w wypowiedzeniu innego
    > rachunku bankowego, na który pozostające środki mają być przelane w
    > momencie zamknięcia rachunku? Byłoby to nawet logiczne.

    Logiczne jest tutaj to, że ja mam stosowne pismo banku, z którego wynika,
    że bank mi wypłaci (ewentualne) pieniądze w nieistniejącej kasie. I logiczne
    jest, że nielogicznie bronisz głupoty. :)

    -=-

    Oczywiście prawo państwa (wzorowane zresztą na prawie innych państw -- mniej
    głupich niż nasze) nie jest głupie. Głupie jest ,,prawo'' banku -- prawo do
    wypłacania ***tylko*** tam, gdzie wypłacenie nie jest możliwe. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2008-07-17 21:47:57
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "K.K." 487eff92$...@n...home.net.pl

> [...]

    Może zrobiłem błąd, którego przyjdzie mi żałować (w więzieniu) do końca
    mego życia? :) I nie sprawdziłem na czas ceny soli, i nie sprawdziłem
    na czas ceny sprawdzenia salda w bankomacie banku. Nie sprawdziłem, bo
    zwyczajowo i sól taka jest za free, i takie sprawdzanie salda.
    (tak w ogóle -- mam regulamin, który nakazuje odpisującym na moje
    posty płacenie mi za odpisywanie; jesteś mi winny milion złotych
    -- regulamin do wglądu) ;)

  • 5. Data: 2008-07-20 00:09:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g5m0rg$fm4$...@i...gazeta.pl

    > ZONKu ;) w Multi odsłona kolejna...
    >
    > -- Ile to jest 3.50 odjąć 3.50?
    > -- Minus 0.23 daje takie odejmowanie...

    Multi skorygował zarówno prowizję (3.50 złotych) jak i zdumiewające 0.23 złotych.
    Z braku Multi -- chyba Polbank przejmie na siebie ;) problem zbierania makulatury. :)
    Później może wreszcie i inne banki wprowadzą wpatomaty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-07-20 20:52:49
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" g5tvqm$h4u$...@i...gazeta.pl

    > Multi skorygował zarówno prowizję (3.50 złotych) jak i zdumiewające 0.23 złotych.
    > Z braku Multi -- chyba Polbank przejmie na siebie ;) problem zbierania makulatury.
    :)
    > Później może wreszcie i inne banki wprowadzą wpatomaty. :)

    Warto porobić snapy -- tak szybko (i ciekawie) to się tam zmienia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'