-
31. Data: 2017-06-18 20:40:37
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: z <...@...pl>
W dniu 2017-06-18 o 20:26, janek z pola pisze:
> I tak jak napisałem w pkt. 6 poprzedniej wiadomości - mając tą ofertę, za
> której uruchomienie ktoś nowy dostaje 100 zł, musisz się liczyć z tym, że
> zmiana tej oferty (przejście do innego banku) to spory wysiłek organizacyjny
> - zwykle nie wart tych 100 zł wisienek.
Ale Ty ciągle opisujesz jak jest.
A ja wytykam nieetyczne, brzydkie, nieładne traktowanie dotychczasowego
wieloletniego klienta.
Wiem że dużo mózgów wypranych ale mam nadzieję że nie wszystkie i
jeszcze zaufanie, solidność, dbałość, stabilność, poszanowanie to
wartości które nie znikną przy rozważaniu wyboru kontrahentów :-)
z
-
32. Data: 2017-06-18 21:06:49
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: janek z pola <a...@e...pl>
z wrote:
> W dniu 2017-06-18 o 20:26, janek z pola pisze:
>> I tak jak napisałem w pkt. 6 poprzedniej wiadomości - mając tą ofertę, za
>> której uruchomienie ktoś nowy dostaje 100 zł, musisz się liczyć z tym, że
>> zmiana tej oferty (przejście do innego banku) to spory wysiłek
>> organizacyjny - zwykle nie wart tych 100 zł wisienek.
>
> Ale Ty ciągle opisujesz jak jest.
>
> A ja wytykam nieetyczne, brzydkie, nieładne traktowanie dotychczasowego
> wieloletniego klienta.
> Wiem że dużo mózgów wypranych ale mam nadzieję że nie wszystkie i
> jeszcze zaufanie, solidność, dbałość, stabilność, poszanowanie to
> wartości które nie znikną przy rozważaniu wyboru kontrahentów :-)
Te wszystkie cechy o których piszesz masz na co dzień - np. stabilny
interfejs systemu transakcyjnego, przyjmowanie przelewów w sesjach elixir,
miła obsługa, etc. To powoduje, że się Tobie chce zostać. A bonus dla nowych
klientów jest za to, żeby im się chciało przyjść. Przyjście i pozostanie to
są dwie zupełnie różne sprawy.
--
Wysłane z pola.
-
33. Data: 2017-06-18 21:25:03
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: z <...@...pl>
W dniu 2017-06-18 o 21:06, janek z pola pisze:
> Te wszystkie cechy o których piszesz masz na co dzień - np. stabilny
> interfejs systemu transakcyjnego, przyjmowanie przelewów w sesjach elixir,
> miła obsługa, etc. To powoduje, że się Tobie chce zostać. A bonus dla nowych
> klientów jest za to, żeby im się chciało przyjść. Przyjście i pozostanie to
> są dwie zupełnie różne sprawy.
Są ludzie wyznający takie pokrętne rozumowanie.
Szanujemy ich. :-)
Równie dobrze można powołać się na nierówne traktowanie i domagać się
zadośćuczynienia na podstawie dyrektyw unijnych. ;-)
z
-
34. Data: 2017-06-19 10:58:37
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>
W dniu sobota, 17 czerwca 2017 18:54:12 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
napisał:
> "jakdorobic.com" c...@g...co
m
>
> : Mille od lat stosuje takie zasady, jeden z nielicznych uczciwych banków :D
>
> Też zaliczam Mille do uczciwych banków, ale czy aż do nielicznych uczciwych?...
> Wiele banków jedynie po prostu nieumyślnie błądzi...
>
Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli opłat zaraz po złapaniu dużej
liczby nowych klientów :)
______________
Pozdrawiam, JakDorobic.com
-
35. Data: 2017-06-19 12:03:41
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5946856f$0$641$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2017-06-18 o 13:38, janek z pola pisze:
>> 2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych
>> klientów,
>> którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to
>> znaczy że
>> jest zadowolony;
i robi im jakies moneybacki i mokazje itp.
>Dobra dalej nie czytam (odpisuję) :-)
>A zdajesz sobie sprawę że ten klient co niby nie odchodzi bo jest
>zadowolony przestanie być zadowolony skoro nowemu świeżo przybyłemu
>daje się lepsze warunki?
A to juz wyzszy poziom decyzji.
Odejsc z dobrego banku w nieznane, dla kilkuset zl ?
Klient tez rozumie, ze promocja byla nowych klientow, przez pewien
czas, bo sam dostal :-)
>I jeszcze w zalewie reklam jest o tym informowany nachalnie że jego
>kontrahent ma go w du... robi go w wała i traktuje jak debila???
>Te poje... marketingi nie potrafią wznieść się na wyżyny swoich
>szarych komórek i pomyśleć o takim scenariuszu?
Moze takich klientow jest malo :-)
A moze duzo ... wiec trzeba zrobic lepsza oferte dla nowych klientow,
bo starych ubylo juz sporo i marketing zauwazyl ... potrzebe
zwiekszenia liczby klientow :-)
J.
-
36. Data: 2017-06-19 13:02:51
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>
W dniu niedziela, 18 czerwca 2017 13:38:49 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> z wrote:
>
> [...]
>
> >
> > To jest jawna dyskryminacja i łamanie praw obywatelskich
> > poskarżę się do .... Albo napiszę na Berdyczów :-)
> >
> > "Z promocji wykluczone są osoby, które po 1 kwietnia 2015 roku posiadały
> > konto w Banku Millennium. Potwierdza to zapis regulaminu według którego
> > z promocji nie mogą skorzystać:
> >
> > ...osoby, które dysponowały jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako
> > współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy
> > kurator posiadacza rachunku w Banku po 01.04.2015 roku..."
> >
> > Po kiego h... robić takie durne promocje?
> > Tak wiem... dla łatwowiernych lemingów :-)
> >
>
> No to tak - ja myślę, że do tej sytuacji prawdziwe są takie stwierdzenia:
>
> 1) bank ma budżet na rozwijanie bazy klientów (płaci z tego np. za reklamy w
> telewizji) - widocznie koszt akcji marketingowej w przełożeniu na jednego
> nowego klienta jest na takim poziomie, że jak się temu nowemu klientowi
> dorzuci 100 zł i potem z prowizji za płatności kartą odpali mu się coś przez
> pierwszych 6 miesięcy, to ten koszt per klient będzie nadal w ramach budżetu
> - może nawet to 100 zł to mały procent kosztu pozyskania klienta;
>
> 2) żaden biznes nie będzie wydawał kasy na atrakcje dla stałych klientów,
> którzy mają umowy bezterminowe: jeżeli klient nie odchodzi, to znaczy że
> jest zadowolony; klient jest zadowolony z całokształtu umowy - w tym np. z
> kosztów jakie ponosi (opłata za prowadzenie konta, za przelewy, etc.), ale
> też np. z poziomu obsługi (kolejki, intuicyjność interfejsu WWW, etc.);
>
> 3) osoby, które psioczą że "jest spaczone traktowanie stałych klientów",
> chyba nie rozumieją powyższego punktu - jeżeli poziom obsługi i opłat jest
> akceptowalny, to czego by się taki klient spodziewał? że bank mu podniesie
> opłatę miesięczną o 10 zł i raz do roku prześle mu bilet do teatru? trzeba
> być chyba debilem, żeby tego nie rozumieć;
>
> 4) jak się trafi klient, który nie jest jednak tak do końca zadowolony, to
> wówczas firma ma specjalny budżet, który się nazywa "utrzymanie klienta" -
> działa to tak samo w telefonii komórkowej jak i w bankowości - tylko trzeba
> być rzeczywiście niezadowolonym z kosztów, to wówczas z budżetu utrzymania
> klienta bank pokrywa część tych kosztów (jest to zawsze mniejszy koszt niż
> ten z punktu 1, więc się to nadal bankowi opłaca); wielokrotnie na tej
> grupie ludzie pisali jak przekonać bank, że się jest odpowiednim klientem
> dla działu utrzymania;
>
> 5) klient stały, któremu nie przeszkadza koszt usługi, zwyczajnie nie ma
> potrzeby wchodzenia w taki kanał kontaktu, w którym spotka go informacja o
> promocji dla nowych klientów; jak ktoś jest zadowolony z kosztu usługi, to
> się po prostu cieszy życiem a nie siedzi cały dzień z nosem w regulaminach
> promocji firm konkurencyjnych;
>
> 6) dla klienta danego banku - o czy pisano już w tym wątku - występuje koszt
> przeniesienia się do innego banku ze swoim rachunkiem - np. trzeba się
> zapoznać z nowym systemem transakcyjnym, podać w pracy nowy rachunek do
> przelewu wynagrodzenia, założyć od nowa wszystkie zlecenia stałe,
> zdefiniować od nowa polecenia zapłaty, odebrać nowe karty płatnicze, czasami
> zmienić numery kart w obciążeniach cyklicznych - to wszystko jest koszt;
>
> *
>
> W ogóle to nie ogarniam, jak po 27 latach wolnego rynku w Polsce mogą być
> jeszcze osobniki, które nie rozumieją takich pojęć jak budżet marketingowy
> czy koszt pozyskania klienta. Jak mogą być osoby, które swoje niezadowolenie
> wylewają na grupie, zamiast iść do banku i po prostu rozwiązać umowę. No
> k**** - skoro tak Cię "z" boli, że jesteś klientem od 15 lat i nic z tego
> nie masz, to proszę bardzo - droga wolna: rozwiązujesz umowę i dalej się
> cieszysz życiem bez umowy z tym bankiem. Potem idziesz do innego banku,
> dostajesz te marne 100 zł bonusu za otwarcie rachunku i przez pewien czas
> się użerasz z nowościami - przenosisz zlecenia stałe, etc.
>
> --
> Wysłane z pola.
Wszystko co piszesz to prawda. Promocje bankowe trzeba potraktować nieco luźniej,
jako hobby, które pozwala trochę dorobić. Każdy indywidualnie musi sobie powiedzieć,
czy włożony czas jest adekwatny do uzyskanych wisienek :)
-
37. Data: 2017-06-19 13:13:15
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"jakdorobic.com" f...@g...co
m
> Też zaliczam Mille do uczciwych banków, ale czy aż do nielicznych uczciwych?...
> Wiele banków jedynie po prostu nieumyślnie błądzi...
: Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli
: opłat zaraz po złapaniu dużej liczby nowych klientów :)
Więc (w odróżnieniu od Ciebie) zaliczam Mille do uczciwych banków w ogóle.
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......
-
38. Data: 2017-06-19 15:34:13
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:oi8bnl$53e$...@n...news.atman.pl...
"jakdorobic.com" f...@g...co
m
>> Też zaliczam Mille do uczciwych banków, ale czy aż do nielicznych
>> uczciwych?...
>> Wiele banków jedynie po prostu nieumyślnie błądzi...
>: Uczciwych pod tym względem, że nie zmienia tabeli
>: opłat zaraz po złapaniu dużej liczby nowych klientów :)
>Więc (w odróżnieniu od Ciebie) zaliczam Mille do uczciwych banków w
>ogóle.
Wysoka oplata za prowadzenie konta jest tam juz dzis :-)
Fakt, ze latwa do obejscia, i tego chyba tez nie zmieniaja.
J.
-
39. Data: 2017-06-19 17:34:19
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: z <...@...pl>
W dniu 2017-06-19 o 13:02, jakdorobic.com pisze:
Promocje bankowe trzeba potraktować nieco luźniej, jako hobby, które
pozwala trochę dorobić. Każdy indywidualnie musi sobie powiedzieć, czy
włożony czas jest adekwatny do uzyskanych wisienek :)
>
Takie bezczelnie nierówne traktowanie na oczach wnikliwych komisarzy UE
traktować luźniej?
Odważny jesteś :-)
z
-
40. Data: 2017-06-19 23:44:49
Temat: Re: 100 zł za założenie + 360 zł moneybacku w Mille
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 5947d2d6$0$5146$6...@n...neostrada.pl
> Wysoka oplata za prowadzenie konta jest tam juz dzis :-)
Zgoda -- nie dają ani wisienek, ani orzeszków -- od dawna...
Chyba że wisienki SNowicjuszkom...
> Fakt, ze latwa do obejscia, i tego chyba tez nie zmieniaja.
Jak to obejść? -- 5% od płatności kredytówkami?...
Nawet już Oszczędne w Mille są słabe...
(jeśli nie liczyć Noworodków Profitowych...)
Jedynie lokaty Mobilne (zwłaszcza z RR) są jeszcze dobre...
--
_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://eneuel.w.duna.pl '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......