  • 1. Data: 2005-01-02 22:15:08
    Temat: 100000zl i dlugie terminy lokat czy co?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Czy da sie zainwestowac 100000 zl tak zeby po 25 latach oszczedzania nie
    martwic sie o emeryture?
    Jelsi tak to jak?
    Jakies propozycje:)?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-01-03 09:19:00
    Temat: Re: 100000zl i dlugie terminy lokat czy co?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

    > Czy da sie zainwestowac 100000 zl tak zeby po 25 latach oszczedzania nie
    > martwic sie o emeryture?
    > Jelsi tak to jak?
    > Jakies propozycje:)?

    Kupic kawalerke w Wawie (moze trzeba bedzie dolozyc z 20tys), wynajac
    komus kto jest wyplacalny i pobierac pieniadze juz teraz (taka biezaca
    emrytura, ze tak to okresle). Zawsze mozna sprzedac i odzyskac
    zainwestowan sume, zwlaszcza, ze ceny mieszkan pojda pewnie i tak w gore
    (w Wawie), wiec o inflacje i inne czynniki martwic sie nie musisz.
    Mieszkanie utrzymuje sie samo, a dodatkowo Ty jeszcze zarabiasz. Ponadto
    kapital zawsze mozesz odzyskac(sprzedajac mieszkanie). Uwazaj tylko z
    kim zawierasz umowe najmu, tak zeby w razie ewentualnych problemow mozna
    bylo latwo sie pozbyc lokatora.

    Jedyny problem jaki widze to znalezienie odpowiedniego mieszkania do
    kupienia, ale z tym mozna sobie poradzic ;)

    No lokacie takiej sumy nie oplaca sie trzymac, bo za 25 lat kupisz
    pewnie za to niewiele (na pewno nie tyle co teraz), a nie jest to taka
    kwota zebys dostal od banku jakies strasznie korzystne oprocentowanie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-01-03 09:29:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie moge kupic mieszkania bo mieszkam w kwarterunkowym i jak kupie to mi je
    zabiora.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-01-03 09:30:22
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy da sie zainwestowac 100000 zl tak zeby po 25 latach oszczedzania nie
    > martwic sie o emeryture?

    Jeśli emerytura "jałmużna" rzędu 500 zł miesięcznie cię satysfakcjonuje , to
    czemu nie
    Zakładając, że włożysz do to jakiegoś funduszu inwestycyjnego
    zrównoważonego, będziesz miał więcej niż z banku - być może siła nabywcza
    zostanie
    Zatem wystarczy Ci na 200 miesięcy, ale emeryci żyją zwykle krócej

  • 5. Data: 2005-01-03 09:34:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

    > Nie moge kupic mieszkania bo mieszkam w kwarterunkowym i jak kupie to mi je
    > zabiora.

    Kup na zone, matke, ojca, corke itp.

    --
    pozdrawiam