  • 1. Data: 2005-01-02 21:09:21
    Temat: Bank BPH
    Od: "vettis" <v...@g...pl>

    Potrzebuje szybkiej odp i licze na to, ze tutaj dowiem sie tego szybciej niz
    jutro dodzwonie sie na infolinie. Czy w banku BPH jest mozliwosc obslugi
    konta, lokat, zlecen maklerskich poza oddzialem, w ktorym je zakladano, tzn w
    dowolnym innym oddziale lub filii i to na dodatek przez pelnomocnika?
    I czy wiecie moze, jak wyglada sprawa sprzedazy ich obligacji przed terminem
    wykupu? ich strona www nic nie mowi na ten temat, a skoro musze zalatwiac
    sprawy w nieznanym mi do tej pory banku, chcialabym jak najwiecej dowiedziec
    sie wczesniej.

    TIA,
    vettis

  • 2. Data: 2005-01-02 21:29:31
    Temat: Re: Bank BPH
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Czy w banku BPH jest mozliwosc obslugi
    > konta, lokat,

    Tak

    >zlecen maklerskich

    Z tym może być kłopot. Pełna obsługa w tym zakresie nie jest prowadzona we
    wszystkich punktach.
    http://www.bm.bphpbk.pl/news.php?kat=52&podkat=20&po
    dpodkat=70
    Jako alternatywa zlecenia telefoniczne, bądź przez internet.

    poza oddzialem, w ktorym je zakladano, tzn w
    > dowolnym innym oddziale lub filii i to na dodatek przez pelnomocnika?

    No więc nd zleceń maklerskich

> [...]
    > wykupu? ich strona www nic nie mowi na ten temat, a skoro musze zalatwiac
    > sprawy w nieznanym mi do tej pory banku, chcialabym jak najwiecej

    Są notowane na giełdzie ale ich płynność nie jest zbyt duża . W tej chwili
    nie pamiętam czy istnieje mozliwość wcześniejszego wykupu

    pozd
    as

  • 3. Data: 2005-01-03 20:43:06
    Od: "vettis" <v...@g...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    dpodkat=70
    > Jako alternatywa zlecenia telefoniczne, bądź przez internet.

    Bedac tylko pełnomocnikiem mogę uaktywnić obsługę konta i zleceń przez
    internet? Bo dzisiaj nie zdążyłam niestety do banku (grrrr.... do tej pory
    nie wiedziałam co to znaczy - niech żyją banki internetowe!!!)

    > terminem
    > Są notowane na giełdzie ale ich płynność nie jest zbyt duża . W tej chwili
    > nie pamiętam czy istnieje mozliwość wcześniejszego wykupu
    Strona BPH mowi, ze niby są dopuszczone do publicznego obrotu (ale nie
    wymienia, które serie). Na stronie giełdy nie znalazłam interesujących mnie
    serii (A110 i A114), więc pewnie nie można ich sprzedać w publicznym obrocie
    i trzeba czekać do terminu wykupu.
    Jeżeli coś źle rozumuję to proszę mnie skorygować. Do tej pory moja wiedza
    nt. rynku kapitałowego była mocno teoretyczna i dawno nie używana. Na dodatek
    z pracy nie mogę dzwonić na 0-801 i znowu nic się nie dowiem z infolinii, bo
    jest czynna tylko do 20.00, a ja dopiero wróciłam do domu :-(( Grrrr!!!

    Pozdrawiam,
    vettis