  • 1. Data: 2011-02-21 12:42:37
    Temat: 100zl dla szybkich Lopezow
    Od: ls <l...@w...pl>

    Troche pozno zauwazylem, ze w Tesco jest promocja KK.
    100zl do wziecia za wziecie kk i dokonanie w ciagu 3 mcy transakcji za
    1000zl.
    Dla mnie juz za pozno, ale moze ktos zdazy sie zalapac:

    http://www.tesco.pl/finanse/tylko-przez-internet-02.
    php

    i regulamin:
    http://www.tesco.pl/finanse/pobierz/karta-regulamin-
    promocji-internet_02.01-02.03.2011.pdf

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2011-02-21 14:41:07
    Temat: Re: 100zl dla szybkich Lopezow
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 04:42:37 -0800, ls napisał(a):

> [...]
    > za wziecie kk i dokonanie w ciagu 3 mcy transakcji za 1000zl.
    > Dla mnie juz za pozno, ale moze ktos zdazy sie zalapac:

    Czyli kk z cashbackiem 10% ale tylko od wydanie pierwszego 1k pln w 90
    dni.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-02-21 14:48:37
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

    php

    promocji-
    > internet_02.01-02.03.2011.pdf
    >
    > Czyli kk z cashbackiem 10% ale tylko od wydanie pierwszego 1k pln w 90
    > dni.

    jesli sie dobrze wczytalem w haczyk regulaminu,
    to 1000pln trzeba stuknac jedna transakcja.

  • 4. Data: 2011-02-21 14:52:37
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > jesli sie dobrze wczytalem w haczyk regulaminu,
    > to 1000pln trzeba stuknac jedna transakcja.

    z tym, ze nie musi to byc transakcja w Tesco, tylko dowolna
    bezgotowkowa (lub gotowkowa).

    a.

  • 5. Data: 2011-02-21 14:59:23
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > jesli sie dobrze wczytalem w haczyk regulaminu,
    > to 1000pln trzeba stuknac jedna transakcja.

    Rzeczywiście tak wynika z literalnego brzmienia regulaminu. Byłoby to niezłe
    kuriozum, biorąc pod uwagę z jakimi typowo limitami jest wydawana ta karta.
    Zapewne jest to po prostu niechlujstwo przy wykonywaniu Ctrl+C Ctrl+V z
    jakiegoś poprzedniego regulaminu, ale że kwestia jest dość kluczowa,
    regulamin powinien chyba zostać zmodyfikowany.

  • 6. Data: 2011-02-21 15:15:54
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Rzeczywiście tak wynika z literalnego brzmienia regulaminu. Byłoby to niezłe
    > kuriozum, biorąc pod uwagę z jakimi typowo limitami jest wydawana ta karta.

    Nawet jeśli jest limit 500zł, to pewnie można nadpłącić tę kartę
    aby móc zrobić ten 1000zł w jednej transakcji, także powinno się dać.
    Może po prostu nie chcą rozdawać tych wisienek?

    a.

  • 7. Data: 2011-02-21 15:32:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nawet jeśli jest limit 500zł, to pewnie można nadpłącić tę kartę
    > aby móc zrobić ten 1000zł w jednej transakcji, także powinno się dać.
    > Może po prostu nie chcą rozdawać tych wisienek?

    Ja jednak myślę, że to jest pomyłka i nie chodzi o pojedynczą transakcję.
    Inaczej tak jak piszesz, byłaby to w dużej mierze promocja pozorna. Typowy
    limit takiej karty to pewnie z 1000 zł. Może 2000 zł. Abstrahując od
    grupowiczów lub podobnych maniaków, jaka część klientów zainteresowanych
    limitami w takich wysokościach wykonuje jednorazowe transakcje na ponad 1000
    zł ot tak na zawołanie? To "ponad" jest w tym przypadku kluczowe, bo zapewne
    jest mnóstwo kart z limitem 1000 zł lub niższym, a jaka część z użytkowników
    kart z segmentu p/l w ogóle jest w stanie wpaść na pomysł czegoś takiego jak
    nadpłacenie karty? Nie wiem jak tam jest z limitami dobowymi, czy np. limit
    dobowy nie musi być niższy lub równy limitowi kredytowemu. To jest Lukas
    Bank i można się spodziewać przeróżnych rzeczy.

  • 8. Data: 2011-02-21 15:50:39
    Od: ketiv <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 16:32:43 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > dobowy nie musi być niższy lub równy limitowi kredytowemu. To jest Lukas
    > Bank i można się spodziewać przeróżnych rzeczy.

    też mysle ze to literowka, btw kto potrafi obliczyc ile wynioslyby odsetki
    gdyby tak wyplacic 1000zł tą kartą z bankomatu a po 15 minutach spłacić
    zadłużenie? :)

  • 9. Data: 2011-02-21 16:13:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ketiv" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > też mysle ze to literowka, btw kto potrafi obliczyc ile wynioslyby odsetki
    > gdyby tak wyplacic 1000zł tą kartą z bankomatu a po 15 minutach spłacić
    > zadłużenie? :)

    Odsetki zerowe, prowizja w BZWBK 2,6% a w pozostałych 3% kwoty. Przy czym
    należałoby wypłacić 1010 zł żeby skorzystać z tej promocji.
    http://www.tesco.pl/finanse/pobierz/od-14.03.2010/ka
    rta-tabela-oplat-i-prowizji_14.04.2010.pdf

  • 10. Data: 2011-02-21 19:46:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ls <l...@w...pl> wrote:
    > Troche pozno zauwazylem, ze w Tesco jest promocja KK.

    Zlozylem wniosek przez strone, i dostalem maila:
    "Podany przez Panią/Pana numer telefonu jest nieprawidłowy."
    Mimo, że po złożeniu wniosku był podany numer z którego będą dzwonić
    to podejrzewam, że nie potrafią zadzwonić na numer, który odrzuca
    połączenia z numerów zastrzeżonych (i o tym informuje komunikat
    słowny). (już kiedyś miałem z lukasem takie problemy)

    a.