  • 11. Data: 2011-02-21 20:47:57
    Temat: Re: 100zl dla szybkich Lopezow
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja jednak myślę, że to jest pomyłka i nie chodzi o pojedynczą transakcję.
    > Inaczej tak jak piszesz, byłaby to w dużej mierze promocja pozorna. Typowy
    > limit takiej karty to pewnie z 1000 zł. Może 2000 zł. Abstrahując od
    > grupowiczów lub podobnych maniaków, jaka część klientów zainteresowanych
    > limitami w takich wysokościach wykonuje jednorazowe transakcje na ponad
    > 1000 zł ot tak na zawołanie?

    ja sobie wyrobilem taka karte z limitem 5k bez problemu i w sklepie
    internetowym kupilem tv za przeszlo 1k, co zwrocilo mi koszty transportu
    i 5m kabla dvi-hdmi :) faktycznie 100pln oddali :)

  • 12. Data: 2011-02-22 09:12:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Zlozylem wniosek przez strone, i dostalem maila:
    > "Podany przez Panią/Pana numer telefonu jest nieprawidłowy."
    > Mimo, że po złożeniu wniosku był podany numer z którego będą dzwonić
    > to podejrzewam, że nie potrafią zadzwonić na numer, który odrzuca
    > połączenia z numerów zastrzeżonych (i o tym informuje komunikat
    > słowny). (już kiedyś miałem z lukasem takie problemy)

    Zadzwoniłem do nich, przyznali, że nie potrafią dzwonić na telefony
    odrzucające numery zastrzeżone (mimo komunikatu na stronie, po złożeniu
    wniosku, że będą dzwonić z numeru 717871806)

    a.

  • 13. Data: 2011-02-22 12:20:25
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ja jednak myślę, że to jest pomyłka i nie chodzi o pojedynczą transakcję.
    > Inaczej tak jak piszesz, byłaby to w dużej mierze promocja pozorna. Typowy
    > limit takiej karty to pewnie z 1000 zł. Może 2000 zł. Abstrahując od

    Podczas potwierdzania wniosku przez telefon konsultantka sama z siebie
    powiedziala, ze 1000 może być w dowolnej liczbie transakcji aby się
    załapać na promocję, przy mnie przeczytała regulamin i się zdziwiła, ale
    ponoć ich wewnętrzna interpretacja mówi inaczej.

    a.