  • 11. Data: 2008-11-12 19:15:11
    Temat: Re: 12% na lokacie w USD?
    Od: WG <w...@i...com>

    kashmiri pisze:

    > USD dziennie na zwykłym koncie oszczędnościowym 7%. Kapitalizacja
    > pokazywana jest na podglądzie na bieżąco :) - choć naliczna raz w roku :(

    A tak z ciekawości z racji, że co drugi biznes w Gruzji ma kapitał
    turecki - to czy poza lokalnymi markami, są w stolicy odziały City albo
    jakiegoś innego dużego gracza o znanej rozpoznawanej na całym świecie
    marce ?

    Pozdrawiam W.

  • 12. Data: 2008-11-13 09:46:57
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    W tamtych czasach miałeś dokładnie 10% p.a. na trzyletniej lokacie w PeKaO SA, 9% na
    dwuletniej, 7% na rocznej.
    JaC

    -----

    > W tamtym czasach za lokatę w USD to mogłeś iść do pierdla a nie mieć
    oprocentowanie.

  • 13. Data: 2008-11-13 09:50:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mozna było mieć rachunek w Banku Handlowym (sporo osób na kontraktach zagranicznych
    tam miało), w NBP (no tak, w NBP) i chyba też
    nawet w PKO.
    Czy w BGK i BGŻ to nie wiem.
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2008-11-15 20:39:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "WG" <w...@i...com> wrote in message

> [...]
    > turecki - to czy poza lokalnymi markami, są w stolicy odziały City albo
    > jakiegoś innego dużego gracza o znanej rozpoznawanej na całym świecie

    Citi nie ma (niestety). Wchodzi HSBC, właśnie niedaleko otwierają swój drugi
    oddział. Ale ofertę mają ponoć podobną do tej w PL - czyli jakiś niby-bajer
    dla nowobogackich.

    Nic więcej "światowego" nie zauważyłem. No bo chyba ukraiński TAO Privet
    Bank do światowych nie należy?

    Jeśli chodzi o biznes, to nie ręczę, że kapitał jest turecki. Ale tak jak
    Europa i Azja jest zalana chińszczyzną, tak Gruzja funkcjonuje na towarach
    tureckich i rosyjskich. Na miejscu nie produkuje się niemal nic (włącznie z
    żywnością).

    Pzdr,
    k.