  • 1. Data: 2008-11-10 11:32:33
    Temat: karty zblizeniowe mastercard i visa - prowizje
    Od: " autor " <n...@g...pl>

    Witam!
    Czy firmy posredniczace pojda po rozum do glowy i dla platnosci < 50 zl
    obniza znaczaco prowizje? Bo ja nie widze sensu wprowadzania takiego typu
    platnosci skoro za wiuekszosc drobnych zakupow i tak karta zaplacic nie bedzie
    mozna.

  • 2. Data: 2008-11-10 11:41:29
    Temat: Re: karty zblizeniowe mastercard i visa - prowizje
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " autor " <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > obniza znaczaco prowizje? Bo ja nie widze sensu wprowadzania takiego typu
    > platnosci skoro za wiuekszosc drobnych zakupow i tak karta zaplacic nie

    Co znaczy znaczaco? I jaki bedzie zysk dla klienta?

    MK

  • 3. Data: 2008-11-10 11:57:40
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Czy firmy posredniczace pojda po rozum do glowy i dla platnosci < 50 zl
    > obniza znaczaco prowizje?
    Do jakich wielkości i czy pośrednikiem jest również operator telefoniczny?

  • 4. Data: 2008-11-10 13:22:20
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Co znaczy znaczaco? I jaki bedzie zysk dla klienta?

    uwazasz za normalne doplacac do interesu (ze strony sprzedawcy) przy sprzedazy
    1 piwa na karte ?

  • 5. Data: 2008-11-10 14:25:52
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > obniza znaczaco prowizje? Bo ja nie widze sensu wprowadzania takiego typu
    > platnosci skoro za wiuekszosc drobnych zakupow i tak karta zaplacic nie

    Visie i Mc zalezy na popularyzacji tych kart - tak wiec stawki sa b.
    preferencyjne - w niektorych dzialicach Londynu od kilku tygodni mozna juz
    nawet kupic gazete u gazeciarza placac taka karta.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 6. Data: 2008-11-10 14:51:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in
    message news:gf9cic$45e$1@inews.gazeta.pl...

    > uwazasz za normalne doplacac do interesu (ze strony sprzedawcy) przy
    > sprzedazy
    > 1 piwa na karte ?

    Zaden sprzedawca nie doplaca. Chyba, ze chce sie pozbyc niechodliwego
    towaru. W innym przypadku wrzuca to w cene. Jakos nie widze tego, ze klient,
    ktory robi zakupy na 49,50 zaplaci za piwo 2,40, a ten ktory przekroczy
    kwote 50 to za to samo piwo zaplaci 2,50. Sprzekawca albo akceptuje karty i
    uwzglednia to w cenie, albo dochodzi do wniosku, ze akceptujac karty nie
    przyniesie mu to zysku i rezygnuje z tej formy platnosci...

    MK

  • 7. Data: 2008-11-10 21:54:18
    Od: k...@o...pl

    On 10 Lis, 15:25, "Piotr" <p...@c...cz> wrote:

    > Visie i Mc zalezy na popularyzacji tych kart - tak wiec stawki sa b.
    > preferencyjne - w niektorych dzialicach Londynu od kilku tygodni mozna juz
    > nawet kupic gazete u gazeciarza placac taka karta.
    To o niczym nie świadczy, u nas np. w Empiku też można, niektóre
    saloniki prasowe tez akceptują ale nie testowałem niższych kwot. Dawno
    temu to nawet kupowałem gazetę płacąc kartę a dodatkowo ze zniżką 10%
    na euro<26.

    Pytanie brzmi jakie stawki trzeba płacić, zawsze myślałem, że jest to
    % + opłata za połączenie jesli jest autoryzacja on-line, ostatnio ktos
    mi mówił, że przy nizszych kwotach jest jakas opłata minimalna.

  • 8. Data: 2008-11-12 12:03:23
    Od: "autor" <n...@W...gazeta.pl>

    > Pytanie brzmi jakie stawki trzeba p=B3aci=E6, zawsze my=B6la=B3em, =BFe jes=
    > t to
    > % + op=B3ata za po=B3=B1czenie jesli jest autoryzacja on-line, ostatnio kto=
    > mi m=F3wi=B3, =BFe przy nizszych kwotach jest jakas op=B3ata minimalna.

    DOKLADNIE!
    Wlasnie chodzi mi o zniesienie kwoty minimalnej, bo wprzpadku sprzedazy piwa
    sprzedawac doplaca do tego. Gdyby nie ta glupota prawdpodobnie wszedzie mozna
    by bylo placic karta