  • 11. Data: 2010-06-18 13:23:55
    Temat: Re: 20-24lipca szczyt na GPW i duża korekta do 1950.Piękny sen ,a ja na S.
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    > Po 10 latach masz akcje za darmo. No trochę więcej niż 10 bo
    > sprawiedliwość społeczna zabiera 1/5. Poza tym przykład z czapki. Znasz
    > akcje, które dają 10% dywidendy i trwale spadły o 90%?

    > Nie wiem czy i w jakiej wysokości dywidendy płaciły słynne kiedyś
    > amerykańskie spółki ENRON i WorldCom ale jak Ci zapewne wiadomo TRWALE
    > spadły o 100%.

    Ty jesteś kolejny. Sam przyznajesz, że nie znasz faktów ale podajesz
    przykłady, które mają dyskutować z moim pytaniem. Miodzio. "Nie wiem co
    mówię ale ty na pewno nie masz racji." takie jest Twoje założenie do
    rozmowy.

  • 12. Data: 2010-06-18 13:37:04
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

[...]

    To byłoby źle gdybym nie wiedział co mówię, choć uczciwie zaznaczyłem, że nie
    znam szczegółów.
    Obydwie wymienione przeze mnie spółki były do pewnego czasu uznawane za okręty
    flagowe amerykańskiej gospodarki i jest bardzo prawdopodobne, że wypłacały
    swoim akcjonariuszom w miarę wysokie dywidendy.
    Ale trzymając ich akcje do końca po ujawnieniu afer z kreatywną księgowością
    ludzie potracili kupę forsy.
    Z jeszcze nowszych przykładów można wymienić Lehman Brothers czyli giganta,
    który przez ponad 150 lat wydawał się niezatapialną twierdzą.

    p.s. Nie mam zamiaru powiedzieć, że któraś z polskich dużych spółek z WIG20
    pójdzie w ich ślady ale sam widzisz, że nie tacy giganci bankrutowali.

  • 13. Data: 2010-06-18 14:16:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli moje pytanie do Ciebie czy ty znasz akcje, które płacą 10% dywidendy
    > trwale spadły o 90% należy rozumieć, że ja twierdzę, że akcje nie mogą
    > spaść
    > trwale poniżej 10%. To jest piękne przekręcenie, przyznasz. Dla mnie jest
    > zjawisko niesamowite choć bardzo powszechne. Dyskutować z czyjąś tezą,
    > którą
    > samemu się wymyśliło. Swobodnie mogę Cię nazwać kłamcą. Za takie operacje
    > Kaczyński przegrał proces z Komorowskim.

    hehehe dobre

    1) ok nie znam takich akcji
    2) nie ma najmniejszej pewności, że akcje od których jest wypłacana co rok
    dywidenda >=10% nie spadną trwale <=10% swej wartości

    a powiedziałem to samo

  • 14. Data: 2010-06-18 14:30:55
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > 2) nie ma najmniejszej pewności, że akcje od których jest wypłacana co
    rok
    > dywidenda >=10% nie spadną trwale <=10% swej wartości

    Nie ma najmniejszej pewności, że akcje od których NIE JEST wypłacana
    dywidenda, nie spadną trwale poniżej 10% swej wartości.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/