  • 11. Data: 2008-10-01 15:53:41
    Temat: Re: 3 miesieczna lokata 10%
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> writes:

    > Nic nie trzeba deklarować! Po prostu na konto raz w m-c musi być
    > zaksięgowana wpłata >1,5k PLN, jeżeli nie to zapłacimy za obsługę konta 8
    > PLN. Do tego konto musimy utrzymać conajmniej 12 m-c, bo inaczej też
    > zapłacimy za szybszą rezygnację.

    Przeciez to chore jest, co to za lokata, przy ktorej bankowi zalezy na
    gornym ograniczeniu kwoty/ilosci? Reglamentacja wraca czy co?
    Koniecznosc zakladania konta, dodatkowo platnego (z mozliwoscia
    bezplatnosci po spelnieniu jakichs dziwnych warunkow) przy lokacie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-10-01 21:10:10
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    sensei <n...@n...pl> napisał(a):

    > a po co deklarowac pensje na konto zeby miec lokate i to tylko max. 10tys ?
    > Szukaja jeleni, ciekawe ilu znajda...

    mnie juz znalezli ale nie uważam żebym byl jeleniem

    uciec chcialem od Lukasa juz dawno - teraz nadarzyla sie okazja - ni i bylem
    dzisiaj w oddziale

    a jeleniami sa ludzie ktorzy nie chca zalozyc 10 % lokaty - bo to obecnie
    najlepsza na rynku

  • 13. Data: 2008-10-01 22:22:56
    Temat: Re: 3 miesięczna lokata 10%
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 17:53:41 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

> [...]
    > Koniecznosc zakladania konta, dodatkowo platnego (z mozliwoscia
    > bezplatnosci po spelnieniu jakichs dziwnych warunkow) przy lokacie?

    Tak jak już ktoś tutaj wspomniał nie chodzi raczej o depozyty a o
    przyciągnięcie nowych klientów, omamieni dwucyfrowym procentem być może
    nie zauważą, że konto trzeba posiadać przez rok i jeszcze spełniać pewne
    warunki, aby było darmowe. Cóż marketing się musi wykazać.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-10-01 23:50:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > nie zauważą, że konto trzeba posiadać przez rok i jeszcze spełniać pewne
    > warunki, aby było darmowe. Cóż marketing się musi wykazać.

    To nie zmienia tego, ze to jest chore.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2008-10-02 08:20:42
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzisiaj w oddziale
    >
    > a jeleniami sa ludzie ktorzy nie chca zalozyc 10 % lokaty - bo to obecnie

    dla 10tys lokaty na ktorej mozna zyskac 40zl nie warto sie fatygowac

  • 16. Data: 2008-10-05 13:27:34
    Od: "rennes" <r...@g...pl>

    na stronie Nordei jest napisane, ze aby zalozyc lokate trzeba:

    "w oddziale banku wpłacić minimum 500 zł"

    ale w regulaminie lokaty nie ma nic na temat tego czy to musza byc nowe
    srodki, czy tez srodki lezace na Spectrum mozna przerzucic na lokate

    ktos wie jak to wyglada w praktyce ?