  • 1. Data: 2010-03-23 17:41:55
    Temat: 300tys na 2-3 mies.
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Zwolniło mi się 300 tys.
    Gdzie najlepiej je ulokować na 2-3 miesiące?

  • 2. Data: 2010-03-23 19:11:52
    Temat: Re: 300tys na 2-3 mies.
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,
    najwyżej oprocentowane są produkty bez "Belkowe", rozbij kwotę na mniejsze części.
    Polecam Opena Finance "Lokata Optymalna".

    Pozdrawiam.
    --------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl

  • 3. Data: 2010-03-23 19:29:52
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 23 Mar, 18:41, "p47" <k...@w...pl> wrote:
    > Zwolniło mi się  300 tys.
    > Gdzie najlepiej je  ulokować na 2-3 miesiące?

    Lokaty na krótkie okresy są coraz gorzej oprocentowane. Ja wolę
    fundusze. Przy takim kapitale polecam fundusz IDEA Premium (minimalna
    wymagana kwota inwestycji to równowartość 40 tys. euro). Fundusz
    pieniężny, bez ryzyka, bez opłat manipulacyjnych, a co najważniejsze:
    dostęp do gotówki - w przeciwieństwie do lokaty - możliwy w każdym
    momencie (zwrot środków w ok. 2 dni od złożenia zlecenia odkupienia
    jednostek). Testowałem w ostatnich miesiącach (w oczekiwaniu na kupno
    mieszkania), uzyskując stopę zwrotu bijącą na głowę najlepsze lokaty
    bankowe (http://www.ideatfi.pl/?d=85).
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-03-23 19:50:29
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-03-23 18:41, p47 pisze:
    > Zwolniło mi się 300 tys.
    > Gdzie najlepiej je ulokować na 2-3 miesiące?

    Ja ostatnio porzuciłem lokaty na rzecz funduszu obligacji. Od początku
    miesiąca mam 1,5% (a było lepiej)

    Darek

  • 5. Data: 2010-03-23 20:00:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 18:41:55 +0100, p47 napisał(a):

    > Zwolniło mi się 300 tys.
    > Gdzie najlepiej je ulokować na 2-3 miesiące?

    wg comperia.pl volkswagen bank lub eurobank
    ale nie wiem na ile aktualne oni maja dane :)

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-03-23 20:19:46
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Mar, 20:29, BI <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    > fundusze. Przy takim kapitale polecam fundusz IDEA Premium (minimalna
    > wymagana kwota inwestycji to równowartość 40 tys. euro). Fundusz

    dlaczego twierdzisz, że bez ryzyka?

    --
    plusz

  • 7. Data: 2010-03-23 21:57:09
    Od: g...@o...pl

    > wg comperia.pl volkswagen bank lub eurobank
    > ale nie wiem na ile aktualne oni maja dane :)

    3M to np. 5,35% netto w Meritum - 30 lokat

  • 8. Data: 2010-03-23 22:07:18
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-03-23 20:29, BI pisze:
> [...]
    > fundusze. Przy takim kapitale polecam fundusz IDEA Premium (minimalna
    > wymagana kwota inwestycji to równowartość 40 tys. euro). Fundusz

    Czy to nie jest ten fundusz, co ma parę milionów w obligacjach
    Kolastyny, z wykupem we wrześniu?

    --
    Raf

  • 9. Data: 2010-03-24 20:20:06
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 23 Mar, 23:07, Rafał <a...@m...invalid> wrote:

    > Czy to nie jest ten fundusz, co ma parę milionów w obligacjach
    > Kolastyny, z wykupem we wrześniu?
    >
    > --
    > Raf

    Jeszcze ma? Bo TFI IDEA twierdzi, że już nie.
    http://www.ideatfi.pl/?d=302