  • 1. Data: 2010-03-23 17:57:15
    Temat: polbank a euronet
    Od: " " <a...@g...pl>

    Z konta w polbanku można dokonywać bezpłatnych wypłat w bankomatach
    polbankowych. A jak jest z bankomatami euronetu - czy wypłaty z konta w
    polbanku też są bezpłatne? Na swoich stronach polbank niby pisze, że
    bezpłatne, ale czort ich tam wi ;-) wolę zapytać lepiej poinformowanych ;-)

  • 2. Data: 2010-03-23 18:04:15
    Temat: Re: polbank a euronet
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 17:57:15 +0000, napisał(a):

> [...]
    > polbanku też są bezpłatne? Na swoich stronach polbank niby pisze, że
    > bezpłatne, ale czort ich tam wi ;-) wolę zapytać lepiej poinformowanych

    Masz napisane wyraźnie w TOiP:

    "5.1.1 Wypłaty z bankomatów - bankomaty Banku oraz Euronetu (Bankomat
    Euronetu to bankomat oznaczony logo Euronetu zlokalizowany w Polsce, z
    wyjątkiem bankomatów Euronetu umiejscowionych w placówkach innych banków)
    = 0 zł"

    czego w powyższym nie potrafisz zrozumieć?

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-03-23 18:14:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hoavqv$neg$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > = 0 zł"
    > czego w powyższym nie potrafisz zrozumieć?

    a Polbank jakoś rozpoznaje euronety stojące w oddziałach banków (np. maszyny
    stojące w Aliorach) czy to tylko taki straszak?

  • 4. Data: 2010-03-23 18:24:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 19:14:28 +0100, Valdi napisał(a):

    > a Polbank jakoś rozpoznaje euronety stojące w oddziałach banków (np.
    > maszyny stojące w Aliorach) czy to tylko taki straszak?

    No raczej musi, bo nie sądzisz, żeby sobie bank w swoim TOiP tak po
    prostu straszaki umieszczał, nawet jeżeli jest to Polbank ;)
    Pewni Euronety w Aliorach, Multi, Lukasach etc są na jakiś specjalnych
    zasadach, bo w końcu stoją na terenie konkretnego oddziału banku, stąd są
    pewnie jakieś rozgraniczenia w opłatach or sth.

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-03-23 18:43:08
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Tue, 23 Mar 2010 17:57:15 +0000, napisaĹ&#65533;a):

    Ĺźe

    > Masz napisane wyraĹşnie w TOiP: [cut]

    Nie przyszło mi do głowy, żeby sprawdzać w TOiP, zamiast ograniczać się
    wyłącznie do informacji ze stron internetowych - dzięki za podpowiedź. A inna
    rzecz, że to, czego nie potrafię zrozumieć, to LOGIKA polbanku ;-) ale o tym
    już wiele napisano ;-)

    Dziękuję za pomoc!

  • 6. Data: 2010-03-25 10:28:35
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Wypłacając z bankomatów innych niż bankomat banku w którym się ma rachunek trzeba
    pamiętać o jeszcze jednej rzeczy. Mianowicie miałem sytuację, w której bankomat
    podwójnie zaliczył mi wypłatę (oczywiście wypłacając 1 raz). Złożyłem reklamację w
    swoim banku (to był ING) i zwrot kasy trwał ponad 70 dni! Dlatego że Ing musiał
    złożyć do euronetu, tam mają 60 dni na rozpatrzenie, następnie procedury ing itd.
    Oczywiście nie sugeruję nie korzystania z bankomatów typu Euronet, ale warto też to
    mieć na względzie, że przy kłopotach to strasznie długo trwa, bo jest \"poza\" Twoim
    bankiem.

  • 7. Data: 2010-03-25 12:37:30
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    Euronet, ale warto też to mieć na względzie, że przy kłopotach to strasznie
    długo trwa, bo jest \"poza\" Twoim bankiem.

    To zależy od banku.
    Ja miałem taką samą sytuację w Aliorze - wypłacałem pieniądze debetówką Aliora
    w bankomacie Kredyt Banku i zaliczyło mi podwójnie wypłatę. Po złożeniu
    reklamacji na infolinii Aliora pieniądze natychmiast zostały mi zwrócone, a po
    kilku dniach oddzwonili i potwierdzili pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

    Pozdrawiam
    scholastyk