  • 1. Data: 2011-05-04 07:36:40
    Temat: 3D secure dla kk Citi World zaczyna doskwierać
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie płaciłem przez internet i e-card przekierował mnie do 3DS ale na
    szczęście jest przycisk "nie chcę jeszcze aktywować usługi" czy jakoś
    tak. Kwestia tylko kiedy go wyłączą.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-05-04 08:24:39
    Temat: Re: 3D secure dla kk Citi World zaczyna doskwierać
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 May 2011 07:36:40 +0000, xbartx napisał(a):

    > Właśnie płaciłem przez internet i e-card przekierował mnie do 3DS ale na
    > szczęście jest przycisk "nie chcę jeszcze aktywować usługi" czy jakoś
    > tak. Kwestia tylko kiedy go wyłączą.

    Wg informacji Citiego można wykonać 3 takie transakcje.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-05-04 09:21:33
    Od: "Mentos" <m...@p...internetdsl.pl>

    > Dnia Wed, 04 May 2011 07:36:40 +0000, xbartx napisał(a):
    > Wg informacji Citiego można wykonać 3 takie transakcje.

    Czy 3DS jest całkowicie bezpłatny (aktywacja i SMS-y)?
    W ulotce napisali "bezpłatna aktywacja"
    A w TOiP nic nie znalazłem

    --
    Pozdrawiam:
    Mentos

  • 4. Data: 2011-05-04 09:38:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 May 2011 11:21:33 +0200, Mentos napisał(a):

    > Czy 3DS jest ca?kowicie bezp?atny (aktywacja i SMS-y)? W ulotce napisali
    > "bezp?atna aktywacja" A w TOiP nic nie znalaz?em

    Z tego co pamiętam SMSy mają być bezpłatne.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-05-04 09:39:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 May 2011 08:24:39 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Wg informacji Citiego można wykonać 3 takie transakcje.

    To mi już została tylko jedna. Obadamy.

    --
    xbartx