eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNo i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2011-05-04 05:25:40
    Temat: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam

    Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty wyłączyć
    wszystkie ubezpieczenia.

    No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Millenium skroił mnie
    na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.

    Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu - jak
    mają niekompetentnych pracowników to niech mają

    Czy można na to składać reklamację?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2011-05-04 05:49:28
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisał(a):

    > Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
    > jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają
    >
    > Czy można na to składać reklamację?

    Składać zawsze można. Wynik zależy od tego jakie masz dowody na piśmie.


  • 3. Data: 2011-05-04 06:40:59
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty
    > wyłączyć wszystkie ubezpieczenia.
    >
    > No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Millenium skroił
    > mnie na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.
    >
    > Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
    > jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają
    >
    > Czy można na to składać reklamację?

    U nich to chyba zawsze tak było, że przy składaniu papierów się wyłączało
    wszelakie ubezpieczenia i dobrą praktyką, po otrzymaniu karty, było aby
    zadzwonić jeszcze raz i je wyłączyć he he.



    --
    xbartx


  • 4. Data: 2011-05-04 06:50:54
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipqo0k$r01$...@i...gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty
    > wyłączyć
    > wszystkie ubezpieczenia.

    A tyle razy na grupie było pisane, że w Mille wyłączamy ubezpieczenie do
    karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości
    wyłączenia go przy otwieraniu karty.


  • 5. Data: 2011-05-04 07:11:13
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości
    >wyłączenia go przy otwieraniu karty.

    ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
    niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
    oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
    zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
    Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
    mało nas one zajmują.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski
    Uwaga, uwaga! Wyprzedaż szafkowo-garażowa:
    http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1496


  • 6. Data: 2011-05-04 07:24:18
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.
    com...
    > On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
    > niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
    > oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
    > zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
    > Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
    > mało nas one zajmują.

    Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli wierzyć
    opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.


  • 7. Data: 2011-05-04 07:53:04
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 May 2011 09:24:18 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli
    > wierzyć opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.

    Dobre!



    --
    xbartx


  • 8. Data: 2011-05-04 08:05:57
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
    > niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
    > oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
    > zrealizować?

    jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z
    umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co
    najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma)
    jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na
    pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w
    millenium
    jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo
    (w tym banku)



  • 9. Data: 2011-05-04 13:04:48
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Jarek Andrzejewski" 0...@4...com

    > ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
    > niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
    > oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je

    Możesz oczekiwać nawet tego, że ja Ci wyłączę -- ale czy
    Twoje oczekiwanie zostanie nagrodzone spodziewanym sukcesem?...

    > zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
    > Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
    > mało nas one zajmują.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 10. Data: 2011-05-04 13:08:43
    Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "brum" ipr1cv$stf$...@n...onet.pl

    > jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa,
    regulaminem, regulaminami promocji itp., to
    > mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma) jezeli
    jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej
    > poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne,
    zwlaszcza w millenium jezeli nie ma dowodow na pismie,
    > to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku)

    Jak im nawymyślałem, nazywając ich gównami -- to mi wyłączyli niechciane
    ubezpieczenia Impresji i zwrócili składki (łącznie około pół stóweczki,
    bo późno się połapałem w tym, że mnie skubią) ale gdy próbowałem
    grzecznie wyłączyć niechciane ubezpieczenie debetówki z Dobrego
    Konta -- zaczęły się trudności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1