-
1. Data: 2011-05-04 05:25:40
Temat: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: " " <w...@g...pl>
Witam
Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty wyłączyć
wszystkie ubezpieczenia.
No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Millenium skroił mnie
na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.
Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu - jak
mają niekompetentnych pracowników to niech mają
Czy można na to składać reklamację?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-05-04 05:49:28
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisał(a):
> Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
> jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają
>
> Czy można na to składać reklamację?
Składać zawsze można. Wynik zależy od tego jakie masz dowody na piśmie.
-
3. Data: 2011-05-04 06:40:59
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisał(a):
> Witam
>
> Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty
> wyłączyć wszystkie ubezpieczenia.
>
> No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Millenium skroił
> mnie na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.
>
> Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
> jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają
>
> Czy można na to składać reklamację?
U nich to chyba zawsze tak było, że przy składaniu papierów się wyłączało
wszelakie ubezpieczenia i dobrą praktyką, po otrzymaniu karty, było aby
zadzwonić jeszcze raz i je wyłączyć he he.
--
xbartx
-
4. Data: 2011-05-04 06:50:54
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ipqo0k$r01$...@i...gazeta.pl...
> Witam
>
> Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty
> wyłączyć
> wszystkie ubezpieczenia.
A tyle razy na grupie było pisane, że w Mille wyłączamy ubezpieczenie do
karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości
wyłączenia go przy otwieraniu karty.
-
5. Data: 2011-05-04 07:11:13
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
>karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości
>wyłączenia go przy otwieraniu karty.
ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
mało nas one zajmują.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Uwaga, uwaga! Wyprzedaż szafkowo-garażowa:
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1496
-
6. Data: 2011-05-04 07:24:18
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.
com...
> On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
> niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
> oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
> zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
> Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
> mało nas one zajmują.
Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli wierzyć
opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.
-
7. Data: 2011-05-04 07:53:04
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Wed, 04 May 2011 09:24:18 +0200, MarekZ napisał(a):
> Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli
> wierzyć opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.
Dobre!
--
xbartx
-
8. Data: 2011-05-04 08:05:57
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: "brum" <b...@o...eu>
> ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
> niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
> oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
> zrealizować?
jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z
umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co
najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma)
jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na
pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w
millenium
jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo
(w tym banku)
-
9. Data: 2011-05-04 13:04:48
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Jarek Andrzejewski" 0...@4...com
> ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
> niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
> oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
Możesz oczekiwać nawet tego, że ja Ci wyłączę -- ale czy
Twoje oczekiwanie zostanie nagrodzone spodziewanym sukcesem?...
> zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
> Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
> mało nas one zajmują.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
10. Data: 2011-05-04 13:08:43
Temat: Re: No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"brum" ipr1cv$stf$...@n...onet.pl
> jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa,
regulaminem, regulaminami promocji itp., to
> mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma) jezeli
jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej
> poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne,
zwlaszcza w millenium jezeli nie ma dowodow na pismie,
> to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku)
Jak im nawymyślałem, nazywając ich gównami -- to mi wyłączyli niechciane
ubezpieczenia Impresji i zwrócili składki (łącznie około pół stóweczki,
bo późno się połapałem w tym, że mnie skubią) ale gdy próbowałem
grzecznie wyłączyć niechciane ubezpieczenie debetówki z Dobrego
Konta -- zaczęły się trudności...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....