  • 1. Data: 2011-09-23 05:11:58
    Temat: 5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie
    Od: rambo <r...@b...pl>

    Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie? Z jednej strony
    slyszalem opinie, ze stopy procentowe nie powinny juz rozsnac. Ponadto
    jesli wystraszeni "inwestorzy" wycofaja czesc srodkow z gieldy, to banki
    zostana zalane gotowka i nie bedzie im zalezalo na dobrych ofertach. Co
    sadzicie?

  • 2. Data: 2011-09-23 06:33:07
    Temat: Re: 5,90% na 12 mc - dobra oferta czy nie
    Od: z <z...@g...pl>

    rambo pisze:
> [...]
    > jesli wystraszeni "inwestorzy" wycofaja czesc srodkow z gieldy, to banki
    > zostana zalane gotowka i nie bedzie im zalezalo na dobrych ofertach. Co

    Ja sądzę że przy inflacji 5% to kiepski interes a czasy niepewne ;-)

  • 3. Data: 2011-09-23 08:11:03
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja sądzę że przy inflacji 5% to kiepski interes a czasy niepewne ;-)

    Ostatnio opublikowana inflacja to 4,3 , co nie znaczy nie ze nie bedzie wyzsza,
    a IMO bedzie,
    i prawdopodobnie w nowym roku dostaniemy belka, tylko jeszcze nie wiadomo od
    kiedy ;)

  • 4. Data: 2011-09-23 08:40:44
    Od: " Andrzej" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rambo <r...@b...pl> napisał(a):

    > Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie?

    Jeżeli mowa jest o 5,9% NETTO, to - moim zdaniem - jest to dobra oferta (od
    wiosny stopy mogą spadać).

  • 5. Data: 2011-09-23 19:42:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-09-23 07:11, rambo pisze:
> [...]
    > jesli wystraszeni "inwestorzy" wycofaja czesc srodkow z gieldy, to banki
    > zostana zalane gotowka i nie bedzie im zalezalo na dobrych ofertach. Co

    stałe czy zmienne oprocentowanie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-23 22:39:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rambo" j5h4er$kq6$...@n...onet.pl

    > Czy lokata 5,90% na 12 mc to dobra oferta czy nie? Z jednej strony

    Ja wybrałem 5.87% na pół roku. Odebrałem to, co mi przypadło
    na jesień życia i ulokowałem tak, aby mieć na wiosnę? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'