  • 1. Data: 2003-10-28 12:59:51
    Temat: 500 000 KLIENTÓW W mBanku :)
    Od: "GECCO" <g...@W...pl>

    ...huraaa :)

  • 2. Data: 2003-10-28 13:07:20
    Temat: Re: 500 000 KLIENTÓW W mBanku :)
    Od: n...@p...onet.pl

    > ...huraaa :)

    I z czego tu się cieszyć?;-)))

    Coraz większe kolejki, przeciążona mLinia,
    zmęczone mLinki,ociężałe procedury,
    coraz mniej znaczy pojedynczy klient ...

    coraz bardziej VV-PKO BP (VirtualVersion)

  • 3. Data: 2003-10-28 13:21:26
    Od: "Wojciech Pałasz" <l...@p...onet.pl>

    Dokladnie. Zgadzam sie.

    Wojtek Palasz
    Gdansk

  • 4. Data: 2003-10-28 13:38:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > coraz bardziej VV-PKO BP (VirtualVersion)

    Ale bardziej e-PKO czy Inteligo ;-)))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-28 15:07:20
    Od: c...@i...pl_niespamuj (Cyb)

    On 28 Oct 2003 13:59:51 +0100, "GECCO" <g...@W...pl> wrote:

    >...huraaa :)

    przepraszam, jestes akcjonariuszem mBanku?

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2003-10-28 15:41:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Cyb <c...@i...pl_niespamuj> wrote:
    > przepraszam, jestes akcjonariuszem mBanku?

    Chyba BRE Banku? ;)

  • 7. Data: 2003-10-28 16:13:24
    Od: p...@p...onet.pl

    Czesc Zgadzam sie z wami
    Od pewnego czasu zauwazam ze mbank traktuje mnie jako klienta masowego a nie
    indywidualnego, chcialam wziac debet na koncie ktore prowadze rok, a okazalo
    sie ze musze wiecej dokumentow przedstawic niz w PKO!!! kretynizm tym bardziej
    ze nawet jesli poprosi sie o kontakt z mlini to mozna wiekami czekac,...uwazam
    ze mbank zaczyan sie robic jak kazdy komercjalny bank.....
    TRAGEDIA!

  • 8. Data: 2003-11-01 19:16:25
    Od: mk <k...@b...interia.pl>

    On Tue, 28 Oct 2003 14:07:20 +0100, nocny_m wrote:

    > I z czego tu się cieszyć?;-)))
    >
    > Coraz większe kolejki, przeciążona mLinia,
    > zmęczone mLinki,ociężałe procedury,
    > coraz mniej znaczy pojedynczy klient ...
    >
    > coraz bardziej VV-PKO BP (VirtualVersion)

    Mam odmienne zdanie, mBank działa w mojej ocenie bardzo sprawnie pomimo
    dużej ilości klientów. Dam budujący przykład: hotel w Szwajcarii
    chciał obciążyć mój rachunek na samym początku pobytu i bez mojej
    wiedzy, mBank zadzwonił z prośbą o autoryzację transakcji i
    uniknąłem podwójnej zapłaty za hotel.
    pozdrawiam
    mk