  • 1. Data: 2003-10-28 12:27:11
    Temat: BSK BankOnLine- rejestracja: blad na bledzie!!
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Zachcialo mi sie dostepu on-line do mojego konta w BSK- wszystko latwe i
    proste, do momentu kiedy chcialem sie zarejestrowac:
    http://www.ingbankonline.pl/ ("Nowy użytkownik")- wyliczylem- w drodze do
    formularza wyskoczyly mi cztery "A Runtime Error...",oczywiscie nie da sie
    zakonczyc procesu rejestracji (na trzech roznych komp. dokladnie to samo!).
    Wnioski pozostawiam Wam.
    Poadrawiam.
    Bartlomiej

  • 2. Data: 2003-10-29 18:57:05
    Temat: Re: BSK BankOnLine- rejestracja: blad na bledzie!!
    Od: "iceman" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > zakonczyc procesu rejestracji (na trzech roznych komp. dokladnie to samo!).

    Nie wiem o co Ci chodzi wygenerowałem wniosek bez problemu

  • 3. Data: 2003-10-30 13:22:00
    Od: "wlos" <s...@g...pl>

> [...]
    > formularza wyskoczyly mi cztery "A Runtime Error...",oczywiscie nie da sie
    > zakonczyc procesu rejestracji (na trzech roznych komp. dokladnie to

    Wniosek jest oczywisty... badziewie napisali bo trzeba spelnic pare wymagan
    zeby sie logowac m.in miec stare wersje przegladarek, ktore jest teraz
    ciezko
    sciagnac z netu (co najwyzej z jakiegos CHIP-CD itp)

    tylko po co instalowac stara wersje na nowa...
    wstyd ze najnowsze nie dzialaja

    a dla tych co mimo wszystko ccha zlozyc wniosek hint
    Java Sun'a nie dziala, a ze strony Micro$oftu to niewiele da sie sciagnac
    (ja sie nie doszukalem)

    potrzeba Java
    http://download.drq.pl/microsoft/msjavx86.exe

    faq, ktore tez ciezko znalezc
    http://www.ing.pl/u235/navi/105887

    wogole cala strona jest strasznie zakrecona i ciezko sie polapac gdzie co
    jest

    pozdrowienia dla grupy