  • 1. Data: 2009-03-31 12:36:20
    Temat: 6,25% w mBanku
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    nowa lokata:

    http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.h
    tml?lang=P

    nieźle zakręcili w warunkach, lol

  • 2. Data: 2009-03-31 13:07:31
    Temat: Re: 6,25% w mBanku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz Tasarz wrote:
    > nowa lokata:
    >
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.h
    tml?lang=P

    > nieźle zakręcili w warunkach, lol

    "pierwszą mLOKATĘ właściciel rachunku powinien założyć przy pomocy
    Operatora mLinii;"

    A co to za udziwnienie? Może jeszcze kwiatki przynieść i powiedzieć
    pocałuj mnie w d...

    Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

  • 3. Data: 2009-03-31 13:09:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz Tasarz wrote:
    > nowa lokata:
    >
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.h
    tml?lang=P

    > nieźle zakręcili w warunkach, lol

    a jeszcze lepiej
    Na drzewo

    mLOKATA rekomendacyjna Polecaj i zyskaj
    Promocja składa się z 2 etapów.
    Pierwszy etap trwa od 16 marca do 15 kwietnia br. to czas, gdy Klienci
    polecają założenie rachunku swoim znajomym.
    Drugi etap, który trwa do 15 lipca br. to czas, na otwarcie mLOKATY
    rekomendacyjnej w systemie transakcyjnym mBanku.

    okres trwania mLOKATY: 3 miesiące
    wysokość oprocentowania nominalnego w skali roku:
    w dniu uruchomienia promocji: 6,25%
    kwota minimalna lokaty: 1 000 PLN
    mLOKATA rekomendacyjna nie posiada możliwości automatycznego odnowienia
    termin otwarcia mLOKATY rekomendacyjnej: do 15 lipca br.

  • 4. Data: 2009-03-31 13:11:47
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

    kolejne są też zabawne:

    "Uczestnik Promocji w trakcie trwania promocji tj.: w dniach 23 marca
    -
    15 kwietnia 2009 musi przelac na rachunek w mBanku (eKONTO, eMAX,
    eMAX plus) kwote przeznaczona do zdeponowania na lokacie
    promocyjnej - minimum 10 000 PLN. Lokata zostanie zało:ona z nowych
    srodków Uczestnika Promocji wpłaconych do Banku po dacie rozpoczecia
    promocji, tj. które wpłyna na rachunek bankowy Uczestnika promocji nie
    wczesniej ni: dnia 23 marca 2009 roku"

    a potem dopiero zaczyna się definicja tego co uważają za nowe
    środki :)))

  • 5. Data: 2009-03-31 13:13:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.h
    tml?lang=P

    > nieźle zakręcili w warunkach, lol

    i po co komu takie kombinacje? nawet nie można przelać kasy z
    Multi...naprawdę mieszają jak Lukas - ten się specjalizował w takich
    "akcjach"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-03-31 16:50:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 31 Mar, 09:07, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > pocałuj mnie w d...
    >
    > Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

    Niech zgadne: "O, widze, ze nie ma pan jeszcze naszej karty
    kredytowej." albo "System mi wyswietla, ze ma pan tylko jedna karte
    kredytowa, a wlasnie mamy promocje." albo "Czy mial pan juz szanse
    zapoznac sie z szeroka gama naszych ubezpieczen..." :)

    Nic tylko usiasc i czekac. Naiwni sami beda dzwonic. :)

  • 7. Data: 2009-03-31 17:42:59
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    RobertS pisze:
    tml?lang=P

    > i po co komu takie kombinacje? nawet nie można przelać kasy z
    > Multi...naprawdę mieszają jak Lukas - ten się specjalizował w takich
    > "akcjach"

    6,25% i takie cyrki? Jak dla mnie to zachęta dla tych którzy trzymają
    jeszcze gotówkę w mBanku do założenia lokaty np. w Polbanku na 7% bez
    kombinowania i z w miarę korzystnymi warunkami zrywania lokaty.

    Gdyby to były jeszcze najlepsze warunki na rynku to rozumiem, metoda na
    ściągnięcie nowego kapitału i klientów, patrz Bank Pocztowy. Teraz to
    sposób na zirytowanie wiernych użytkowników i zachęcanie do znalezienia
    lepszej oferty.

    Sebastian

  • 8. Data: 2009-03-31 21:11:03
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

> [...]
    > pocałuj mnie w d...
    > Niech się sami pocałują. Nigdzie nie będę dzwonił.

    Mam na 3 miesiecznej 6,2% w DnB Nord. Z automatu. Bez zadnej szczegolnej
    promocji...
    Tez nie zadzwonie...

    Beniowa

  • 9. Data: 2009-03-31 22:51:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 31 Mar 2009 05:36:20 -0700 (PDT)
    Mariusz Tasarz <m...@g...com> wrote:

    > nowa lokata:
    >
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/wykorzystaj/eKONTO1.h
    tml?lang=P

    > nieźle zakręcili w warunkach, lol

    Prostsze rozwiązanie > Getin KO 6,5% dostępne w razie czego praktycznie
    od ręki.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-04-01 10:24:27
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 1 Apr, 00:51, xbartx <b...@h...net> wrote:

    html?lang=P

    > Prostsze rozwiązanie > Getin KO 6,5% dostępne w razie czego praktycznie
    > od ręki.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    juz dawno zastosowane :)) mBank przeszedł z fazy strzelania sobie w
    stopę, w fazę rozśmieszania :)))