  • 11. Data: 2009-04-03 22:24:03
    Temat: Re: 6,25% w mBanku
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 19:42:59 +0200, Sebastian <n...@n...com>
    wrote:

    >6,25% i takie cyrki? Jak dla mnie to zachęta dla tych którzy trzymają
    >jeszcze gotówkę w mBanku do założenia lokaty np. w Polbanku na 7% bez
    >kombinowania i z w miarę korzystnymi warunkami zrywania lokaty.

    no dobra, polbank podpada po grecki BFG, ale np. volkswagen tez daje
    7% i jakby co podlega pod polski bfg :)

    pozdarwiam,,
    Cyb

  • 12. Data: 2009-04-04 10:43:42
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Cyb pisze:
    > no dobra, polbank podpada po grecki BFG
    mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad
    50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

  • 13. Data: 2009-04-04 11:16:43
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Radzik" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
    > mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad
    > 50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

    No to sie zdziwisz jak sie dowiesz ze gwarantuje i to w 100%...

  • 14. Data: 2009-04-04 14:58:09
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    sensei pisze:
    > No to sie zdziwisz jak sie dowiesz ze gwarantuje i to w 100%...
    oczywiście chodziło mi o powyżej 50 tys. euro

  • 15. Data: 2009-04-04 19:44:04
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 04 Apr 2009 12:43:42 +0200, Radzik <r...@r...pl> wrote:

    >mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad
    >50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

    oczyiwscie kazdy bierze to co lubi, jak ktos ma ponad 50k euro to nie
    boi sie wyjazdow do grecji w celu odzyskliwania kasy jakby co :)

    jakby ktos szukal lokaty dla np. 10kpln, to jemu w razie czego neizbyt
    oplacaloby sie miec w perspektywie jezdzenie do grecji :)

    ale oczywiscie gdybam, nie wiem jak wyglada procedura odzyskiwania
    kasy z greckiego czy polskiego bfg i czy keidykolwiek to bylo juz
    robione :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 16. Data: 2009-04-05 09:39:39
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Cyb pisze:
    > ale oczywiscie gdybam, nie wiem jak wyglada procedura odzyskiwania
    > kasy z greckiego czy polskiego bfg i czy keidykolwiek to bylo juz
    > robione :)
    kilka lat temu mieliśmy w Polsce bankructwo banku i BFG wypłaca
    gwarancje do dziś...

  • 17. Data: 2009-04-05 17:20:11
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-04-05, Radzik <r...@r...pl> wrote:
    > kilka lat temu mieliśmy w Polsce bankructwo banku i BFG wypłaca
    > gwarancje do dziś...

    A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł i jakiekolwiek namiary na
    wycinki prasowe, najchętniej odnośnie tych wypłat.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 18. Data: 2009-04-05 18:18:16
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Drewicz wrote:

    > A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł

    Ostatni był Bank Staropolski, jakieś 8 lat temu.

  • 19. Data: 2009-04-05 21:33:27
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Krzysztof Drewicz pisze:
    > A możesz rozwinąć? Nazwa banku, kiedy upadł i jakiekolwiek namiary na
    > wycinki prasowe, najchętniej odnośnie tych wypłat.
    Osoby poszkodowane przez Bank Staropolski założyły nawet swoje
    stowarzyszenie:
    http://www.krs-online.com.pl/stowarzyszenie-poszkodo
    wanych-przez-bank-krs-80494.html

    A tutaj trochę o bankrutach:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,64015
    66,Jak_bankrutuje_bank.html?as=3&ias=3&startsz=x

    Bank Staropolski upadł w 1999 roku, a tymczasem w 2004 dalej problemy z
    "collection":
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleId=BF96EA58-68
    CB-45BB-A44C-7EFD0C16ABD0

    A tutaj fragment sprawozdania z działalności BFG za 2006 rok i...:
    http://www.kprm.gov.pl/s.php?doc=645

    "Bankowy Fundusz Gwarancyjny kontynuował wypłaty środków deponentów
    Banku Staropolskiego SA w Poznaniu, których roszczenia nie przedawniły
    się."

    Sądzicie, że już zakończył?

    Suma sumarum, może skończcie te przepychanki typu polski BFG, grecki (a
    propos Polbanku), luksemburski (odnośnie poliso-lokat Lukasa) czy
    jeszcze inny. Wszystkie są siebie warte, a gdyby doszło do jakiegoś
    bankructwa to odzyskanie swoich pieniędzy niezależnie od właściwości
    terytorialnej proste i przyjemne nie będzie. Osobiście nie wierzę, aby
    jakikolwiek bank w Polsce upadł...

  • 20. Data: 2009-04-07 10:27:11
    Od: Peet <w...@g...com>

    On 4 Kwi, 12:43, Radzik <r...@r...pl> wrote:
    > Cyb pisze:> no dobra, polbank podpada po grecki BFG
    >
    > mi to akurat nie przeszkadza, a wręcz pomaga bo mam lokaty na ponad
    > 50kpln, a tego polski bfg już nie gwarantuje...

    Z tego co wiem to jest to limit na jeden bank, idziesz do innego banku
    i tam też dostajesz 50k gwarancji.