eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile? › 7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?
  • Data: 2009-06-07 15:29:38
    Temat: 7 zł (6 zł >100 fut) za kontrakt i 0,30% akcje - które biura dają ile?
    Od: "Sunnab" <bannus@****NIE-SPAM-wytnij to***op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siema!

    Które biura maklerskie dają obecnie najniższe prowizje? Mi udało się znaleźć
    w DnB NORD (dawne BISE) jakąs promocję na kontrakty za 6 zł za sztukę (w
    obydwie strony) - z tego co się dowiadywałem telefonicznie to można z góry
    zadeklarować, że się obróci 100-ma kontraktami w miesiąc i przynzają od razu
    6 zł za kontrakt + do tego jakiś program Atech z pięcioma ofertami - brzmi
    nieźle, ale czy ktoś korzystał z ich usług i mógłby się wypowiedzieć coś na
    ich temat? Jak dziala ten rachunek. Czy mają jakieś ciekawe analizy. Czy się
    nie wiesza nic. Czy wszystko chodzi sprawnie?
    W sumie mi z wyliczeń wyszło, że na 100 futach jestem do przodu jakieś 2500
    złotówek do przodu.

    Zastanawiam się nad przeniesieniem rachunku do nich, bo za akcje pobierają
    prowizję 0,30% więc też jest całkiem cacy.

    http://www.bmdnbnord.pl/article.asp?art=1332

    Podeślijcie ewentualnie namiary na inne biura z dobrymi prowizjami.

    Pozdro!