-
1. Data: 2013-03-10 21:02:42
Temat: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
Od: Grzexs <g...@g...pl>
Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie
było. Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?
--
Grzexs
-
2. Data: 2013-03-11 22:01:52
Temat: Re: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>
"Grzexs" ...
> Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
> bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie było.
> Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?
Bylo, bylo.
Slij e-mail na r...@b...pl
w odpowiedzi dostaniesz cos w rodzaju:
"Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku na zgłoszoną reklamację: w wyniku
problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku
ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji "Zgarnij 77 zł Premii na
Start""
--
T.F.
-
3. Data: 2013-03-12 20:48:18
Temat: Re: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
Od: Darcin <d...@p...lp>
On 11.03.2013 22:01, T.F. wrote:
> "Grzexs" ...
>> Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
>> bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie
>> było. Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?
W moim przypadku skuteczna była reklamacja wysłana 08.03.13 na adres
k...@b...pl
Odpowiedź 08.03.13:
> Sprawdziłam status Pana wniosku - w otrzymanym od Banku raporcie
> rozliczeniowym niestety nie ma wniosku użytkownika tego@tego na
> liście do wypłaty premii, składam zatem reklamację do Banku. Wrócę z
> odpowiedzią, gdy otrzymam informację zwrotną.
Wiadomość z dnia dzisiejszego:
> Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku na zgłoszoną reklamację: w wyniku
> problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku
> ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji "Zgarnij 77 zł Premii
> na Start".
>
> Dziś zostanie wysłany do Pana mail, w którym prosimy o podanie danych do
> dokonania przelewu; proszę o zalogowanie się wtedy do panelu i uzupełnienie
> wymaganych danych jak najszybciej.
> Przelew zostanie zlecony do zrealizowania w tym tygodniu.
>
> Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Kilka minut później wiadomość z linkiem do uzupełnienia konta:
> https://www.bankierstarter.pl/uzupelnij-dane/6ea6e18
47efe187cc65d88b11179b067/
--
Pozdrawiam
/Odpowiadając na priv zamień p w adresie/