eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?Re: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Mar 2013 20:48:18 +0100
    From: Darcin <d...@p...lp>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:10.0.12) Gecko/20130119 Icedove/10.0.12
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 77 zł od bankiera/bgż - jak to w końcu reklamować?
    References: <khiot2$j2o$1@node2.news.atman.pl> <khlgo0$h35$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <khlgo0$h35$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <513f8683$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: public140351.xdsl.centertel.pl
    X-Trace: 1363117699 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26694 31.63.228.63:52603
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:588483
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11.03.2013 22:01, T.F. wrote:
    > "Grzexs" ...
    >> Jakiś czas temu przez grupę przetoczyła się dyskusja o braku premii od
    >> bankier.pl za założenie konta w BGŻOptimia. I w sumie konkluzji nie
    >> było. Czyli jak należy to najskuteczniej reklamować?

    W moim przypadku skuteczna była reklamacja wysłana 08.03.13 na adres
    k...@b...pl

    Odpowiedź 08.03.13:

    > Sprawdziłam status Pana wniosku - w otrzymanym od Banku raporcie
    > rozliczeniowym niestety nie ma wniosku użytkownika tego@tego na
    > liście do wypłaty premii, składam zatem reklamację do Banku. Wrócę z
    > odpowiedzią, gdy otrzymam informację zwrotną.

    Wiadomość z dnia dzisiejszego:

    > Otrzymałam następującą odpowiedź z Banku na zgłoszoną reklamację: w wyniku
    > problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się, ale pracownik Banku
    > ustalił, że Pana wniosek pochodzi właśnie z promocji "Zgarnij 77 zł Premii
    > na Start".
    >
    > Dziś zostanie wysłany do Pana mail, w którym prosimy o podanie danych do
    > dokonania przelewu; proszę o zalogowanie się wtedy do panelu i uzupełnienie
    > wymaganych danych jak najszybciej.
    > Przelew zostanie zlecony do zrealizowania w tym tygodniu.
    >
    > Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    Kilka minut później wiadomość z linkiem do uzupełnienia konta:

    > https://www.bankierstarter.pl/uzupelnij-dane/6ea6e18
    47efe187cc65d88b11179b067/



    --
    Pozdrawiam

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1