  • 1. Data: 2009-02-24 18:49:29
    Temat: A BPH nie leży ?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Próbuję bez powodzenia wejść na ich stronę od kilku godzin, coby zrobić
    przelew. Bez powodzenia. Problemy zaczęły się jakiś tydzień temu. Liderzy coś
    ulepszają ?

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 2. Data: 2009-02-24 19:16:35
    Temat: Re: A BPH nie leży ?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "e-kran" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Działa.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-24 19:25:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 24 Feb 2009 19:49:29 +0100, "e-kran" <e...@o...pl>
    wrote:

    >Próbuję bez powodzenia wejść na ich stronę od kilku godzin, coby zrobić
    >przelew. Bez powodzenia. Problemy zaczęły się jakiś tydzień temu. Liderzy coś
    >ulepszają ?
    U mnie dziala i dzialalo caly dzien (kilka logowan).

    WAM
    --
    nie patrz na kursy walut. wypoczywaj bez stresów
    wczasy nad morzem w stałej cenie www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2009-02-24 19:27:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Próbuję bez powodzenia wejść na ich stronę od kilku godzin, coby zrobić
    > przelew. Bez powodzenia. Problemy zaczęły się jakiś tydzień temu.

    Potwierdzam, że działa. Wchodziłem kilka razy dziś. W tygodniu też nie
    zauważyłem żadnych przerw. Przyczyn nie działania poszukaj u siebie.

  • 5. Data: 2009-02-24 20:28:14
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam, że działa. Wchodziłem kilka razy dziś. W tygodniu też nie
    > zauważyłem żadnych przerw. Przyczyn nie działania poszukaj u siebie.

    U mnie też działał cały dzień.