    From: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: A burdel w tym mBanku mają, panie Dzieju, burdel...
    Date: Wed, 4 Aug 2004 13:22:57 +0200

    Witam.

    Zadzwoniłem na mLinię, żeby ustanowić współwłasność konta dla mojej
    niedawno poślubionej małżonki. Przyszła umowa oraz potwierdzenie
    przekształcenia rachunku. Umowa jest ok, ale na przekształceniu są dane
    jakiejś, nie znanej mi bliżej ani nawet dalej, pani. Kurde, nie dość, że
    nie załatwiełem sprawy, to jeszcze tłumaczyć się muszę przed małżonką... ;)

    Burdel w tym mBanku, panie Dzieju, burdel...

    Kamil Paszkiewicz