    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: A ja myslalem...
    Date: Tue, 16 Jun 2009 15:46:26 +0200

    ---Cytat---
    Czy obecny szef ABW złamał prawo, gdy pracował dla Ery GSM? Tak sugerują
    zeznania złożone w śledztwie w sprawie ujawnienia tajemnicy służbowej" -
    pisze "Rzeczpospolita". W artykule pt. "Świadek: Bondaryk kazał w Erze
    kopiować tajne dane", gazeta wróciła do umorzonej w 2008 r. sprawy
    domniemanych wycieków tajnych informacji o tym, kim interesują się
    służby specjalne z Polskiej Telefonii Cyfrowej (operatora sieci
    komórkowych Era i Heyah) z lat 2005-2006, gdy obecny szef ABW pracował
    tam jako pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych. Gazeta "dotarła
    do zeznań świadków", którzy m.in. mieli mówić, że Bondaryk pytał, kto
    interesuje się Zygmuntem Solorzem; zlecono też wtedy zgranie na płyty
    danych o wnioskach służb badających m.in. zabójstwo gen. Marka Papały.
    ---Koniec---

    A ja naiwny myślałem, że nielegalne podsłuchy, policje tajne i dwugłowe,
    kopiowanie tajnych danych, śledczy nad ranem u drzwi i inne nieprawości
    zaczęły się i ostatecznie skończyły wraz z nastaniem i zbawiennym
    ustaniem ciemnej nocy rządów junty złowieszczych bliźniaków...